Valmentaja Raimo Helminen

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Näen sieluni silmin jo lehdistätilaisuuden kun saunatonttu arvostelee tuomaritoimintaa ja Raipe tokaisee, ettei tämä nyt mitään oo, joka päivä pitää tehdä kovasti hommia.

1732182692662.png

Jatkoajalta kuvakaapattu.

Hyrrä

Luottopelaaja
10 putkeen.. Raipe nöyryyttää ...

Mikäs se Liigan voittoputkiennätys olikaan? Nyt kun katsoo Saipan ohjelmaa tästä eteenpäin, niin kaikki eväät olisi tehdä ennätys. Tosin eiköhän tämän iso ottelun jälkeen tule ulospuhallus...mut jos ei tulekaan, niin ei toi TPS, HPK, HPK, Kookoo ihan mahdottomalle vaikuta, eikä varsinkaan sen jälkeen vastaan tuleva Ilves.

Toutain

Luottopelaaja
Mikäs se Liigan voittoputkiennätys olikaan? Nyt kun katsoo Saipan ohjelmaa tästä eteenpäin, niin kaikki eväät olisi tehdä ennätys. Tosin eiköhän tämän iso ottelun jälkeen tule ulospuhallus...mut jos ei tulekaan, niin ei toi TPS, HPK, HPK, Kookoo ihan mahdottomalle vaikuta, eikä varsinkaan sen jälkeen vastaan tuleva Ilves.

Taitaa olla 17 se ennätys.

Vaikka SaiPa on ollut hyvä, on 10 voiton putki vaatinut todella paljon sattumaakin puolelle. Vaikka nyt "helppojakin" vastassa, niin ei SaiPa ole noihin peleihin keskimäärin edes 60%/ottelu. Jos olisi sen 60%/ottelu, niin kahdeksan voiton putki tähän vielä tapahtuisi n. 1,7% todennäköisyydellä.

Ei se mahdottomuus ole, mutta varsin epätodennäköistä :)

P.S. "Varsinkaan Ilves"? :D

ilvesperhe

Luottopelaaja
Ihmettelin muuten, että Ilves vs. Saipa -matsiin myydään ensi viikolla -50% -lippuja. Sehän pitäisi olla jo loppuunmyyty muutenkin.
Olen Ylä-Pirkanmaan OP:n asiakas "omistaja". Niillä on tarjous Ilveksen peleihin 11.03.2024 saakka. Kaksi lippua yhden hinnalla, kategoriat 7-12. Yhden tarjouksen/peli voi käyttää. OP maksaa tietty osan tuosta toisen lipun hinnasta. Porkkanalippuihin on sama tarjous 14.3 saakka, niille ei ole mulla käyttöä, enkä niitä osta edes pyynnöstä saati lahjaksi.
Tarjous ei koske paikallispelejä. Seisomapaikoille lippu 7.5€, näitä sekä muitakin olen ostanut joillekin lahjaksi.

Michallero

Ilves365
Ylläpidon jäsen
Radio Suomi pop oli myös huomioinut Raipen. En saa tähän mitään järkevää linkkiä, mutta vahva suositus. Löysin facebookin kautta. Hyvä kappale!