Olen aina ajatellu että vaikka Raipe on todella vaatimaton, niin jonan päivänä ku Raipe menee taivaaseen, hän sanoo Jumalalle että väistä pois mun paikalta.Sanontahan on aina ollut, että Raipe on jumalasta seuraava - ylöspäin.
Jumala väistää pyytämättä. Niin sanotusti löytää paikkansa.Olen aina ajatellu että vaikka Raipe on todella vaatimaton, niin jonan päivänä ku Raipe menee taivaaseen, hän sanoo Jumalalle että väistä pois mun paikalta.
Tampereella on juntteja, joten ei haittaa. Sitä en osaa ennustaa onko kauden viimmenen kohtaaminen Tampereella. Jos kauteen lasketaan myös jatkopelit. Täytyy myöntää että nauran hysteerisesti ääneen jos RaiPa tiputtaa meitit keväällä. Pelataanny kumminki ensin runkosarjakin pakettiin.9.12.2024 ja Ilves - Saipa. Pelikellossa 41min. Miten olisi Osasto 41 ja "On vain yksi Raimo Helminen hei Raimo Helminen..."?
Ja vaikka se Raipen bandis kaveriksi jostain Ilves Fan Clubin kätköistä.
Tiedän, voi olla junttia, mutta ei sen kaverin paita turhaan katossa ole. Taitaa samalla olla Raipen kauden ainoa ottelu Ilvestä vastaan areenalla.
Minä kyllä ymmärsin tuosta, että olivat osuneet samalle lenkkipolulle. Mutta ihan hyvässä hengessä noin muuten vaikuttivat olevan, ja Raipe sanoi lopussa Jokelle, että teillä on peli hyvällä mallilla.Kookoo-SaiPa-ottelun lehdistötilaisuudessa kuultiin, että Raipe ja Myrrä ovat käyneet yhdessä lenkillä ennen peliä. Ilmeisesti pahaa verta ei enää toissakauden säätöjen jäljiltä ole, mikä on tietysti hieno asia.
Raipesta ei mitään lisättävää. 13:s voitto putkeen. Nero jätkä.
"Nouskaa meidän Raipelle"Mitäs siä Raipelle eilen huudettiin ottelun alussa, kun ei tuosta lähetyksestä saanu selvää?