Ikurin Vire
Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Jumalaare ukkohan on tahkonnut rahaa parilla edellisellä kierroksella
Äijä siellä haistellu tepesin jätkien ryyppyreissun ja sen seuraamukset.Pelasin tänään Jukurien voittoa ihan kivalla kertoimella. Nyt kun kokoonpanot on julkaistu Jukurien kerroin tippunut 2,88.
katso liitettä 3797
Niin ja siellä on ilmeisesti esimerkiksi Savinainen oksentanut eilen vaihtoaitiossa, että ei varmaan ole tänään se terävin Tappara.Itse pelaisin Pelicansia aika reippaalla summalla. Tapparalla eilen kauden tähän mennessä tärkein peli ja täydellinen esitys siihen kohtaan. Ulospuhalluksen todennäköisyys on suuri.
Lieneekö ollut samassa seurassa ryyppäilemässäNiin ja siellä on ilmeisesti esimerkiksi Savinainen oksentanut eilen vaihtoaitiossa, että ei varmaan ole tänään se terävin Tappara.
katso liitettä 3798
Tänään punnitaan onko jinxaamisella mitään vaikutusta maailmankaikkeuden värähtelyyn. Jos Eetu Tuulola ei paina vähintään yhtä kaappia on koko termi ja sen taikausko murrettu. Busted. Niin perkeleesti on jinxattu.
Pakko sitä on siis laittaa Veikkauksen monopoliin rahat Tuulolan ekaan, vikaan ja yli päänsä maaliin. Saa suorittaa Eetu. Uskon että en ole ainoa, voi olla että koko kohde sulkeutuu pian..
Myös Mänty laitettu onnistumaan Konnan kanssa.
Olenko ihan sokea vai enkö vaan osaa, mutta olen etsinyt moneen otteeseen tänään veikkauksen sivuilta. Mistä kohde löytyy?
Joo olivat pitkään poissa mutta nyt on takaisin. Ihan normaali pitkävedon kautta kun klikkaa kohdettaOlenko ihan sokea vai enkö vaan osaa, mutta olen etsinyt moneen otteeseen tänään veikkauksen sivuilta. Mistä kohde löytyy?
Ehkä se on nyt sit suljettu
Pitkävedon kautta pelilistalta itse noi pelaan..
Mikä voisikaan mennä pieleen?
Mää lupaan tuplata panokseni joka kerta kun tää osuu.
katso liitettä 3830
Taitaa Tuulolassa olla nyt veikkaajia kiinni kun itsekin laitoin viisi euroa herran maalille.Tänään punnitaan onko jinxaamisella mitään vaikutusta maailmankaikkeuden värähtelyyn. Jos Eetu Tuulola ei paina vähintään yhtä kaappia on koko termi ja sen taikausko murrettu. Busted. Niin perkeleesti on jinxattu.
Pakko sitä on siis laittaa Veikkauksen monopoliin rahat Tuulolan ekaan, vikaan ja yli päänsä maaliin. Saa suorittaa Eetu. Uskon että en ole ainoa, voi olla että koko kohde sulkeutuu pian..
Myös Mänty laitettu onnistumaan Konnan kanssa.
Siellä on varmaan 50% koko kohteen vaihdosta Tuulolan maaliJoo itsekin löin Tuulolan
Pakko sanoo, että nää maalintekijöiden veikkaamiset on yllättävänkin mielenkiintoista. Tuo lisää seurattavaa peleihin.
Mikä voisikaan mennä pieleen?
Mää lupaan tuplata panokseni joka kerta kun tää osuu.