Toutain
Luottopelaaja
En tiedä @Luchs (pahoitteluni jos sekoitan nyt johonkin toiseen käyttäjään) montako kertaa aiot tätä samaa asiaa minulta tiedustella. Mutta tosiaan vastaus edelleen sama: aikalailla +/-0 -tasoa nämä vedot ovat olleet pitkässä juoksussa. Liigan puolelta olen arviolta hieman voitolla ja tosiaan arviolta, kun en näitä millään tavoin laskeskele, koska en koe tuolle tarvetta.
En myöskään jaa omia pelejäni millään tavoin vinkkeinä kenellekään, vaan laitan pelaamani kohteet ihan vaan avoimesti esille tänne. Joskus osuu, yleensä ei.
Mä olen kyllä vahvasti sitä mieltä, ettei keskustelupalstoilla peleistään kertovilla ole minkäänlaista velvollisuutta kertoa menestyksestään saati julkaista mitään seurantaa. Tämä ei edes ole vedonlyöntifoorumi, vaan urheiluseuran foorumi, josta sattuu löytymään Veikkaus- sekä vihjeketju, jossa täytyy olla aivan ok keskustella veikkauksista millä tasolla tahansa tai jakaa joko yksittäinen vetonsa silloin tällöin tai sitten vakituisesti ilman mitään erityisvaatimuksia. Miksi "mä vedin 6-3-tulosvetoon"-tyyppinen ilmoitus olisi siinä mielessä yhtään eri asia kuin se, että joku haluaa kirjoitella säännöllisesti maalintekijävedoistaan(?)
Peesaamisvastuu on lukijoilla. Kellekään ei ole luvattu voitollista pelaamista peesaamalla, joten ongelmaa ei ole.
Viimeksi muokattu: