Melkoista heilahtelua kertoimissa edestakaisin.Mitäs nyt on tapahtunut, kun Växjö nousi kertoimeen 1,76?
Oli välillä laskenut jo 1,66.
Joku lyöny tyyliin tonnin ipalle nii nousee hetkellisestiMitäs nyt on tapahtunut, kun Växjö nousi kertoimeen 1,76?
Oli välillä laskenut jo 1,66.
Joku lyöny tyyliin tonnin ipalle nii nousee hetkellisesti
Teen kansalaisaloitteen. Pitää lyödä livestä vähän Växjölle että varmasti häviän tarpeeksi.Sen kerran kun lyö Ilvestä vastaan omaisuuden, niin meno on sen mukaista. Laitetaan porukalla lasku toimistolle.
Minäkin nakuttelin livestä vitosen kertoimelle loput eläkesäästöistä.Teen kansalaisaloitteen. Pitää lyödä livestä vähän Växjölle että varmasti häviän tarpeeksi.
Perustan keräyksen @Cigaro eläkelippaaseen. Tätä käsitellään ensi viikon Ilvestyskirjassa. Seura, Jalon johdolla on mukana. Joukkue maksaa isoimmat sanktiot. @Miika Lundin järjestää myös kriisikeräyksen.Minäkin nakuttelin livestä vitosen kertoimelle loput eläkesäästöistä.
Mee Aku töihin.Täällä kun betsaajia selvästi on niin saanko esittää toiveen että heittäisitte tänne vinkkejänne esim koripallosta, salibandystä, pesäpallosta, lentopallosta jne. Auttais mua ainakin aikapaljon jos sais tietoo niiltä jotka lajeja aktiivisimmin seuraa
Korjasin. Toinen vaihtoehto olisi Roope markan viikkopalkalla. Ei ihmekään, jos uhkapeli houkuttelee.Mee Aku margariinitehtaalle.
Vakiduunis oon juu, oliko vääränlainen kysymys?Mee Aku töihin.
Onkse niin et täällä ei saa puhua muutako Ilveksen peleistä täs vihjeketjus?Korjasin. Toinen vaihtoehto olisi Roope markan viikkopalkalla. Ei ihmekään, jos uhkapeli houkuttelee.
Saa toki. Aika vähän muita lajeja tulee kyllä ainakin itse betsattua. Liigaa/NHL ja e-sportsia.Onkse niin et täällä ei saa puhua muutako Ilveksen peleistä täs vihjeketjus?
"VITUN TOIMISTO ETTENHÄN TE OSAA EDES HÄVITÄ KUN KUULUU "