Rautakorven haamu
Luottopelaaja
Pelaan pääasiassa jääkiekkokohteita singleinä noin kahdeksalle eri vedonvälittäjälle. Olen siitä voitolla kaikkein eniten, koska penkkiurheilukiekkoharrastuksen myötä olen alkanut kaivelemaan tietoja otteluista ja joukkueista paljon pintaa syvemmältä. Kiekkofoorumeilta saa paljon hyvää tietoa, sen lisäksi minulla on tuttavia Tapparan, Ilveksen, Ässien ja Kärppien joukkueiden sisällä. Heiltä kuulee aina pientä sisäpiiritietoa esimerkiksi treenikuormasta ja vammatilanteista. Näistä on iso apu ottelun voimasuhdearvioissa.Äijä vetää kyllä hyvin!
Taidat pelata paljon eri pelimuotoja, ja kohtuu kassalla?
Yksi suurin on kiinnostuksen aihe on kiekkomonivedot perjantaisille bonuskierroksille. Niissä lähden hakemaan porukalla pelaamattomia rivejä. Panokset ovat sen verran isoja, ettei niitä kassa kestä yksin vetää ja porukka tasaa mukavasti varianssia. Monivedoissa kun voi olla helposti vuodenkin kuiva kausi ilman osumia ja sitten toiseen aikaan tulee yhdessä kuukaudessa suunnilleen rahaa ovista ja ikkunoista kun jokainen veto osuu.
Teen myös isoja vakioporukoita bonuskierroksille, yhdestä sellaisesta olikin esimerkki täällä jokin aika sitten. Siinäkin haen pelaamattomia tai vähän pelattuja päävoittorivejä. Olen rakentanut Excelin päälle Betfairin kertoimia ja Vakion peliprosentteja vertailevan härvelin, jolla on helppo löytää yli- ja alipelatut merkit.
Raviporukoita olen tehnyt bonusraveihin vain vähän aikaa, mutta niissäkin on hyvin tullut voittoa. Nubet on alkanut antaa Suomen ja Ruotsin raveihin kertoimia hevosille, mikä auttaa todennäköisyyksien laskennassa. Näissäkin alipelattuja ideahevosia käyttämällä pääsee ihan hyviin voittoihin käsiksi.
Porukat osuvat tosiaan äärimmäisen harvoin, mutta silloin päävoitto on yleensä vähintään viisinumeroinen luku. Näissä on mennyt vähän ajan sisällä parikin kuusinumeroista päävoittoa viime minuuteilla ohi, mutta elämä on. Osuessaan nämä voitot kasvattavat pelikassaa mukavasti ja parhaalla voitolla päästiin jäsenten kanssa autokaupoille.
Tämä foorumin Veikkauksen hassuttelu on taas ihan kokonaan eri asia. Tällaisten rekkojen pelaaminen ei ole mitenkään kannattavaa, mutta tähän sijoitettu satanen oli ihan viihdekäyttöön tehty sijoitus. Näissä on käynyt minulla ihan tajuton tuuri, esimerkiksi tänään Ässät nousi voittoon 1-3 -tappioasemasta. Kun rekan kaikki kohteet osuvat, on kertavoittokin suuri. Keskimäärin nämä tuottavat kuitenkin tappiota, en suosittele kuin hassuttelumielessä.
Minulla ei ole hirveän tarkkaa kirjanpitoa peleistäni, mutta jokaisella sivustolla olen voitolla. Lisää rahaa ei ole tarvinnut tallettaa, ellei talletuksen yhteydessä saa jotain mukavaa bonusta. Veikkaukselta saa tilastoja ja esimerkiksi viimeinen 12 kk näyttää tältä. Ne vakion ja monivedon viime aikaiset hyvät porukkaosumat nostivat tulosta merkittävästi.
Olisiko täällä kiinnostusta lähteä joihinkin porukoihin mukaan? Voisin laittaa johonkin ennalta sovittuun bonuksellisen pelikohteeseen ostolinkin vaikka tuntia ennen tapahtumien alkua.
Viimeksi muokattu: