Se havainto omissa vedonlyönneissä on tullu tehtyä, että jos joku on aivan liian varma, niin hyvin usein juuri se kusee. Mun vedoissa se on ollut vuosien aikana Tappara hyvin usein, siksi en enää juurikaan pelaa sitä suuntaan enkä toiseen..
Se tasoitusmaali maksoi yhteensä reilu 800 euroa minulle, mutta illan lopputulos tuli kuitenkin positiiviseksi Kärppien ja Sportin voittojen kautta. Tällaista tämä vedonlyönti on, kerran viime hetken tyhjä maali monivedossa vei porukaltamme 120000€.Rautakorven haamulla ainakin laput pieleen
Toinen hyvä on tällä hetkellä pelata Manchester Cityä vastaan. En muuten jalkapalloa veikkaa, kun en seuraa enää aktiivisesti. Cityä vastaan pelaamalla on kuitenkin saanut hyvin tehtyä rahaa. Viimeksi tänään Manchester Unitedin 5.80 -kertoimella. Tiukille se toki meni, kun City johti vielä 87. minuutilla.Kärpille saattaa saada nyt hetken ylikerrointa, pitää tarkkailla.
edit. tässä se viime hetken maali, ei ollutkaan tyhjä maali, vaan huumoriylivoimasta tullut täysin turha maali.
YV (59:15) #77 Turunen Teemu 8-1
KalPa-rekka kuulostaa kyllä ihan hyvältä.500€.
Joulu lähestyy, joten laitan 25% kierroksen voitoista Hopen keräykseen. Toivomme siis kaiketi osumaa.
katso liitettä 11610katso liitettä 11611
katso liitettä 11612katso liitettä 11613
katso liitettä 11614katso liitettä 11615
katso liitettä 11616
Veikkauksen rankingissa Lukko on sarjan paras joukkue. Siksi kertoimet noin.KalPa-rekka kuulostaa kyllä ihan hyvältä.
Vähintään pelattava kerroin.
Tiedän kyllä.Veikkauksen rankingissa Lukko on sarjan paras joukkue. Siksi kertoimet noin.
Itse asiassa oli jopa markkinatoppi. Laskin tuon helposti ylikertoimeksi.KalPa-rekka kuulostaa kyllä ihan hyvältä.
Vähintään pelattava kerroin.