Rauno Repomies
Tähtipelaaja
Voidaanhan sielä flunssassa pelailla.Kokoonpanohan siis ihan normaali. Niinkuin @Jäähykuningas18 tuossa kirjoittaa... veikkaan tuohon Mäntymaahan liittyvän.
Voidaanhan sielä flunssassa pelailla.Kokoonpanohan siis ihan normaali. Niinkuin @Jäähykuningas18 tuossa kirjoittaa... veikkaan tuohon Mäntymaahan liittyvän.
Voidaanhan sielä flunssassa pelailla.
Todella tyhmää, mutta melko yleistä.Niin... se olisikin fiksua.
Kopista yleisiä kuulumisia, ei liity sairasteluihin tai poissaoloihin mitenkään.Mitähän se lintu lauleli kun ainakin kokoonpano näyttää olevan ihan normaali?
Todella tyhmää, mutta melko yleistä.
Eli valmentaja on lippasimella.Kopista yleisiä kuulumisia, ei liity sairasteluihin tai poissaoloihin mitenkään.
Illan peli saattaa hyvinkin olla Mäntymaan viimeinen, mutta se mitä itse kuulin, liittyy juttuihin yleisellä tasolla kopissa. Sanotaan näin että asiat voisivat olla paremminkin tällä hetkellä siellä.Eli valmentaja on lippasimella.
Illan peli saattaa hyvinkin olla Mäntymaan viimeinen, mutta se mitä itse kuulin, liittyy juttuihin yleisellä tasolla kopissa. Sanotaan näin että asiat voisivat olla paremminkin tällä hetkellä siellä.
Huomiselle saisi painaa earlyna levännyttä Lukkoa Tapparaa vastaan Betssonin sivustoille (Nordicbet jne.) 2,30:lla ja Paf/Unibet 2,25. Tuskin Tapparan tilanne on merkittävästi parempi lyhyellä levolla toisella puolella Suomea pelatessa.Tapparan kerroin otti pienen osuman kun kokoonpanot julkaistiin.
En usko, hyvä vetokohde. Tosin Lukko pystyy tekemään mahdottomasta mahdollista.Huomiselle saisi painaa earlyna levännyttä Lukkoa Tapparaa vastaan Betssonin sivustoille (Nordicbet jne.) 2,30:lla ja Paf/Unibet 2,25. Tuskin Tapparan tilanne on merkittävästi parempi lyhyellä levolla toisella puolella Suomea pelatessa.
LÄMSÄÄ!Huomiselle saisi painaa earlyna levännyttä Lukkoa Tapparaa vastaan Betssonin sivustoille (Nordicbet jne.) 2,30:lla ja Paf/Unibet 2,25. Tuskin Tapparan tilanne on merkittävästi parempi lyhyellä levolla toisella puolella Suomea pelatessa.
Sen näkee vasta kun Tapparan kokoonpanot selviää. Jos tippuu enemmänkin miehiä pois niin helppo kotivoitto taas.En usko, hyvä vetokohde. Tosin Lukko pystyy tekemään mahdottomasta mahdollista.
Ketäs sieltä on jo tippunut?Sen näkee vasta kun Tapparan kokoonpanot selviää. Jos tippuu enemmänkin miehiä pois niin helppo kotivoitto taas.
Tänään ei esimerkiksi Leskinen, Quenneville eikä Puhakka pelaaKetäs sieltä on jo tippunut?
17:00Tuleeko tänään monaria @Rautakorven haamu ?
Se osuu mulle ja lisään listaan Thomsonin ja Ikosen. Mutta tänään Saipa voittaa Tapparan.Tänään kun osuu mulle Eurojackpot, niin Ruotsalainen ja Leino tulee kotiin jo tällä kaudella.
Se osuu mulle ja lisään listaan Thomsonin ja Ikosen. Mutta tänään Saipa voittaa Tapparan.