King98
Vakiokokoonpanossa
Ota Henkkakin mukaan!Se osuu mulle ja lisään listaan Thomsonin ja Ikosen. Mutta tänään Saipa voittaa Tapparan.
Ota Henkkakin mukaan!Se osuu mulle ja lisään listaan Thomsonin ja Ikosen. Mutta tänään Saipa voittaa Tapparan.
Eiköhän me sekin saada mukaan. Rahalla siitäkin tottakai selviää.Ota Henkkakin mukaan!
Lukon kerroin on tippunut eilisestä 2,30 tämän hetkiseksi 1,84. Itse ehdin laittamaan isot betsin sisään.En usko, hyvä vetokohde. Tosin Lukko pystyy tekemään mahdottomasta mahdollista.
Putoaa varmaan lisää mikäli kokoonpanoihin tulee muutoksia. Katsotaan miten tilanne elää. Toki haisee myös vahva tasuri tuossa.Lukon kerroin on tippunut eilisestä 2,30 tämän hetkiseksi 1,84. Itse ehdin laittamaan isot betsin sisään.
Itse asiassa nousi, Leskinen palasi kokoonpanoon. Painoin Nordicbetille vastapalloon Tapparaa, kerroin 3,90 oli aika hyvä markkinatoppi. Jostain syystä Nordicbetin parin euron limitit olivat vuosien saatossa nousseet taas.Putoaa varmaan lisää mikäli kokoonpanoihin tulee muutoksia. Katsotaan miten tilanne elää. Toki haisee myös vahva tasuri tuossa.
Voisiko vaikuttaa kohteen pelattavuus syynä? Tai sun voitollinen pelaaminen?Itse asiassa nousi, Leskinen palasi kokoonpanoon. Painoin Nordicbetille vastapalloon Tapparaa, kerroin 3,90 oli aika hyvä markkinatoppi. Jostain syystä Nordicbetin parin euron limitit olivat vuosien saatossa nousseet taas.
Siis minulla oli parin euron limitit Betsson Groupin sivustoille esimerkiksi Liigaan, sinne saa helpot rajoitukset nollatuloksellakin. En vuosiin pelannut Nordicille ja kumppaneille lainkaan tämän takia. Kokeilin huvikseni laittaa nyt vetoja tähän kohteeseen ja sain satasen sisään helposti. En tiedä mistä syystä nostivat rajoja, otan toki kaiken ilolla vastaan.Voisiko vaikuttaa kohteen pelattavuus syynä? Tai sun voitollinen pelaaminen?
Varmasta en tiedä, mutta naapurilla eilen peli toisella puolen maata, pelaajia sivussa, kipeänä, otteluruuhkaa ja Lukko odottelee kotona levänneenä.Miksi tota Lukon voittoa pidetään niin varmana?
Mun korvaan 100% varma Tapparan voitto siisVarmasta en tiedä, mutta naapurilla eilen peli toisella puolen maata, pelaajia sivussa, kipeänä, otteluruuhkaa ja Lukko odottelee kotona levänneenä.
Laitoin eilen tuplan SaiPa ja Ilves. Nythän tuon pystyisi pelaamaan tukkoon ettei ainakaan tappiota tulisi... mutta menköön nyt tuolla ja luotetaan Ilvekseen.
Tuplana Gazdan ja Horkyn maalit tänäpä.