Veikkausliigan otteluseuranta (pl. Ilves)

Ei tullut Vepsulta apuja tänään, kun sössivät johtoasemansa täysin luokattoman 2. puoliajan jälkeen. 9 peräkkäistä voitotonta matsia heillä nyt.

Kiristyy kiristyy. Nyt on enään yksi paikka mestaruussarjassa jäljellä. KTP ja AC Oulu pelaa haastajasarjaa samoin kuin Haka napsua vaille varmasti ja samalla voidaan heittää IFK sinne kun katsoo vielä loppuohjelmaa. VPS Jaro tai Gnistan siis ottanee viimeisen paikan mestaruussarjaan. Vaihtelun vuoksi toivoisi ettei se olisi Vepsu.

Kiristyy kiristyy. Nyt on enään yksi paikka mestaruussarjassa jäljellä. KTP ja AC Oulu pelaa haastajasarjaa samoin kuin Haka napsua vaille varmasti ja samalla voidaan heittää IFK sinne kun katsoo vielä loppuohjelmaa. VPS Jaro tai Gnistan siis ottanee viimeisen paikan mestaruussarjaan. Vaihtelun vuoksi toivoisi ettei se olisi Vepsu.
Jaro olis mun mielestä "paras" noista kolmesta. Olisi mukavaa vaihtelua.

Jaroa top 6 kannustaville hyviä uutisia tänään, kun Gnistan ja VPS jäi tasapeliin. Maanantaina voitolla nousisi kuudenneksi.

Itse pelistä, Gnistan teki kaksi maalia jotka molemmat hylättiin rikkeiden takia. Antamo tuli pelin jälkeen haastatteluun perustelemaan hyvin päätöksensä. Gnistan oli selkeästi hallitsevampi osapuoli ja oli paljon lähempänä voittoa. Vepsun tilanne siis on äärimmäisen heikko.

Jaroa top 6 kannustaville hyviä uutisia tänään, kun Gnistan ja VPS jäi tasapeliin. Maanantaina voitolla nousisi kuudenneksi.

Itse pelistä, Gnistan teki kaksi maalia jotka molemmat hylättiin rikkeiden takia. Antamo tuli pelin jälkeen haastatteluun perustelemaan hyvin päätöksensä. Gnistan oli selkeästi hallitsevampi osapuoli ja oli paljon lähempänä voittoa. Vepsun tilanne siis on äärimmäisen heikko.
Toivottavasti nousisi. Edellinen away tällä kaudella oli jo helvetin hieno reissu. Jos olisi mahdollisuus päästä tällä kaudella jo uudestaan sinne ja vielä uudelle stadionille niin se sopisi kyllä vallan mainiosti.

Kolme viimeistä alkaa jäädä jo muista. IFK toki ei myöskään ole kuivilla mutta urakka helpottui huomattavasti voiton myötä.

Tänään taas isoja matseja. Kotivoitot molemmista olisi maukas, mutta ei tunnu kovin realistiselta. Jos Haka nyt saisi edes tasurin väännettyä, se olisi kova, ja tasuri Kuopiossakin olisi hyvä tulos.

Kirjaimellisesti liigan paras alakerta kokonaan sivussa. Kylmää kyytiä tiedossa eikä kupsilta mitään apuja.
Ei tänään mutta tosiaan Tammelan peli ensiviikolla on ylen ottelu jossa samalla on var käytössä eli apuja ei liene tuomaristoltakaan tulossa. Eli jos Inter ei häviä edes Tammelassa niin olen valmis julistamaan Interin suurimmaksi mestarisuosikiksi.

Haka on kyllä ollut heikko vaikka johtaakin peliä. Ei välttämättä tarvi pidätellä hengitystä loppuun asti.

Lupi sormi suussa, kun ei ole vapahtaja Reitala viheriöllä.

Takaisin