Veikkausliigan otteluseuranta (pl. Ilves)

Toki onko Klubi NIIN huono, että oletamme heidän häviävän kolmella maalilla?
Ilveksellä ja KuPS:lla on sama maaliero, tällä hetkellä.

Eli ilman muuta Interin voitto tänään paras tulos Ilvekselle.
Ei tasuri mitenkään ainakaan paljoa huonompi voi olla. Voitto on pakko ottaa huomenna joten siitä tulee vähintään +1 ja enemmän tehtyjä maaleja +2 ja Interiä vastaan voitto vähintään +3 joten Kupsille ei taida riittää edes 0-3 voitto?

Ilveksellä ja KuPS:lla on sama maaliero, tällä hetkellä.

Eli ilman muuta Interin voitto tänään paras tulos Ilvekselle.
Niin, mutta sillä oletuksella, että Ilves voittaa molemmat pelit, niin on +2 kupsia edellä, kun Kups ottaa tasurin ja ennen kuin otetaan huomioon vika peli. Eli ts. Kups vaatii 3 maalia, että menee ohi.

Jos en nyt aivan väärin laskenut, koska olen nähnyt joitain neljän maalin laskelmia myös.

Klubin pelin taso romahti Tammelassakin Ilveksen 2-1-maaliin ja sen jälkeen peli olisi voinut päättyä tyyliin 7-2 vähän tehokkaammalla viimeistelyllä ja säkällä (ja jos Michelin tolppakuti olisi uponnut).

Pelkään kanssa, että Klubi voi romahtaa päätöskierroksella ihan kunnolla.

Näin

Ei tasuri mitenkään ainakaan paljoa huonompi voi olla. Voitto on pakko ottaa huomenna joten siitä tulee vähintään +1 ja enemmän tehtyjä maaleja +2 ja Interiä vastaan voitto vähintään +3 joten Kupsille ei taida riittää edes 0-3 voitto?
Niin, mutta sillä oletuksella, että Ilves voittaa molemmat pelit, niin on +2 kupsia edellä, kun Kups ottaa tasurin ja ennen kuin otetaan huomioon vika peli. Eli ts. Kups vaatii 3 maalia, että menee ohi.

Jos en nyt aivan väärin laskenut, koska olen nähnyt joitain neljän maalin laskelmia myös.

Interin voitolla tänään vikalla kierroksella Ilvekselle voisi riittää tasurikin mestaruuteen.

Näin itse laskeskelen tuota ja parhaimmaksi näkisin.

Tuossa on sulla ajatusvirhe ("enemmän tehtyjä maaleja +2"). Tehtyjä maaleja tarkastellaan vasta siinä kohtaa, jos maalierot ovat tasan. Jos viimeisen pelin jälkeen Ilveksen maaliero on +2 ja Kups voittaa kolmella maalilla, niin menee silloin Ilveksen ohi maalierolla. Silloin ei edes tarkasteltaisi tehtyjä maaleja.

Interin voitolla tänään vikalla kierroksella Ilvekselle voisi riittää tasurikin mestaruuteen.

Näin itse laskeskelen tuota ja parhaimmaksi näkisin.
Toki mutta se vaatii sitten vähintään 2 maalin voittoa huomenna jos Inter voittaa maalilla.

"Runkkari, runkkariii"

Takaisin