Veikkausliigan pelaajasiirrot ja -sopimukset

Neljäs kerta toden sanoo?

Raipelta on vissii oikeasti rahat loppu, kun Murilolle ei saatu helikopteria?

Neljäs kerta toden sanoo?

”Erittäin hyväkuntoisena”

Ensimmäistä kauttaan Veikkausliigassa pelaava SJK:n 17-vuotias Eze Onuoha on herättänyt ruotsalaisjättien AIK:n ja Djurgårdenin mielenkiinnon. Fotbollskanalen.se:n mukaan nuoren keskikenttäpelaajan perässä ovat Tukholman AIK ja Djurgården. Onuohan sopimus SJK:n kanssa ulottuu kauden 2027 loppuun ja sisältää seuran option kaudesta 2028.

Myös tuo Markus Arsalon siirto Seinäjoelta Ouluun varmistui. Alkaa kyllä tosiaan näyttää siltä, että SJK:n aika kärkiseurojen joukossa on ohi ja liekö Jallukin kohta taas työtön. Ouluun taas tiedotteen mukaan tulossa ainakin hyökkääjä vielä.
SJK hankkii tilalle afrikkalaisnuorisoa.

Myös tämä Amara Nallo Liverpoolin organisaatiosta Klubiin-laina varmistui siis:

Viimeksi muokattu:
Oulu siis maksoi siirtokorvauksen ja silti vain loppuvuoden sopimus.
Hämmentävää.
Toki aikaa on tehdä jatkosopimus, mutta kyllä jos itse hommaisin siirtokorvauksella pelaajan, pitäisi sopimus saada pidemmäksi jo heti lähtöön.

Hämmentävää.
Toki aikaa on tehdä jatkosopimus, mutta kyllä jos itse hommaisin siirtokorvauksella pelaajan, pitäisi sopimus saada pidemmäksi jo heti lähtöön.
Siirtokorvaus on ilmeisesti muutaman tonnin luokkaa. Ei ole kuitenkaan sellainen sijoitus, että pelkästään sen takia tarvitsisi pidemmän sopimuksen.

Myös tuo Markus Arsalon siirto Seinäjoelta Ouluun varmistui. Alkaa kyllä tosiaan näyttää siltä, että SJK:n aika kärkiseurojen joukossa on ohi ja liekö Jallukin kohta taas työtön. Ouluun taas tiedotteen mukaan tulossa ainakin hyökkääjä vielä.
SJK hankkii tilalle afrikkalaisnuorisoa.

Tainnut vaikuttaa Sarajärven firman konkurssi eikä oo viimeinen, joka lähtee Kelvin Pires ja Paananen on huhuissa ulospäin.

Viimeksi muokattu:
Siirtokorvaus on ilmeisesti muutaman tonnin luokkaa. Ei ole kuitenkaan sellainen sijoitus, että pelkästään sen takia tarvitsisi pidemmän sopimuksen.
Toki näin jos tosiaan pelkästään pähkinöillä siirtyy. Kymppitonneihin kun mennään niin lienee jo aiheellista pohtia pidempiä sopimuksia.

Tuossa Aition jutussa:
Esimerkiksi kaudella 2025 seura hyödynsi arvostetun data-analyytikon Axel Storbackan osaamista, mutta tällä kaudella Storbackan palveluksia ei ole enää käytetty.
Eikö muaan Ilveksessäkin ollut joku scoutti tiimi joskus Takkulan aikaan. Ei taida olla enää?

Hämmentävää.

On kuitenkin loistava hankinta Ouluun loppukaudeksi. Noin sitä kurssia koitetaan kääntää ja joukkuetta vahvistaa. Tällaista olen koko kauden meiltäkin odotellut, mutta nämä ajat taitavat olla nyt hetkeksi ohi.

On kuitenkin loistava hankinta Ouluun loppukaudeksi. Noin sitä kurssia koitetaan kääntää ja joukkuetta vahvistaa. Tällaista olen koko kauden meiltäkin odotellut, mutta nämä ajat taitavat olla nyt hetkeksi ohi.
Sjklla on kioski auki 4 sopimusta oli purettu.
Yao, Fanné, Asante Junior ja Ngong ovat jo lähteneet seurasta. Sopimuksissa oli koeajat, jotka mahdollisti sopimusten purkamisen.

On kyllä IMO myös ihan perseestä revittyä touhua roudata koko ajan noita nuoria poikia toiselta puolen maailmaa tänne ja sitten suurelle osalle ilmoittaa hetken päästä että sua ei tarvita, kuten Seinäjoella ilmeisesti on asian laita ollut. Totta kai tämä on ammattilaisurheilua eikä hyväntekeväisyyttä, mutta alkaa olla eettisesti aika kyseenalaista lupailla pitkiä soppareita ja sitten heivata mäkeen jonkun koeajan perusteella. Kai se scouttaus nyt pitäisi tuota paremmin tehdä, tai itse ainakin pitäisin ihan perseilynä, jos Ilves ilmoittaisi nyt vaikka näistä norsunpojista lokakuussa että ei vaan, lähetettiin kotiin.

Tämä on samalla ihan tervetullut muistutus, että näissä namusetäseuroissa on aina isojen pikavoittojen lisäksi isoja riskejä. En minä mitään kaatumisia enää haluaisi suomalaisessa jalkapallossa nähdä ja toivottavasti esimerkiksi Kuopiossa nyt laitettaisiin sitä tulevaa rahaa kiinni stadioniin, harjoitteluolosuhteisiin ja junnutoimintaan.

Takaisin