IhanJuniori
Junioripelaaja
No asia ei ole kyllä ihan näin. Liiga on maailman neljänneksi kova tasoisin sarja.Yhtä paska tasosta Liiga kiekko on ,mikset siitä tasosta valita??
NHL > SHL/NLA > NLA/SHL > Liiga
No asia ei ole kyllä ihan näin. Liiga on maailman neljänneksi kova tasoisin sarja.Yhtä paska tasosta Liiga kiekko on ,mikset siitä tasosta valita??
No sit sun ei luultavasti ikinä tarvitse tulla nauttiin kotimaisesta futiksesta, koska taso on aina paskaa.En minä muiden tuntemuksille voi mitään. Kyllä sillä pelin tasolla on merkitystä.
Ja Kohelo> , jos tarkkoja ollaan mutta sitä ei enään voi sarjaksi laskea. Kun asian suhteuttaa kuinka vähän jääkiekkoa pelataan niin 5/6 kova tasosin sarjahan ei ole edes hyvä.No asia ei ole kyllä ihan näin. Liiga on maailman neljänneksi kova tasoisin sarja.
Ja onhan Liigakin yhtälailla kasvattajasarja kuin veikkausliiga, eli heti kun taso riittää ulkomaille niin sinnehän lähetään. En tiedä liittykö asiaan mitenkään mut noh.....No asia ei ole kyllä ihan näin. Liiga on maailman neljänneksi kova tasoisin sarja.
No eihän ole. Joku tolkku nyt näihin juttuihin.Yhtä paska tasosta Liiga kiekko on ,mikset siitä tasosta valita??
Joo mennään rankasti OTn puolelle tosiaan, no siivoilen tämän ketjun jossain vaiheessa.Ja onhan Liigakin yhtälailla kasvattajasarja kuin veikkausliiga, eli heti kun taso riittää ulkomaille niin sinnehän lähetään. En tiedä liittykö asiaan mitenkään mut noh.....
Meni ns näköjään tunteisiinNo sit sun ei luultavasti ikinä tarvitse tulla nauttiin kotimaisesta futiksesta, koska taso on aina paskaa.
Kilpailu Veikkausliigan pelipaikoista on kovempaa kuin Liigan vastaavista joten Veikkausliiga on tasokkaampi sarjaNo eihän ole. Joku tolkku nyt näihin juttuihin.
"Liikaa ulkomaalaisia"...
Noi sun kommentit oli niin sairaita.Meni ns näköjään tunteisiin
En minä muiden tuntemuksille voi mitään. Kyllä sillä pelin tasolla on merkitystä.
Noi sun kommentit oli niin sairaita.
Ihan miten vain, mutta eiköhän tää keskustelu ollut tässä, jaksa nyt vängätä enempää.Eivät kaikki ole hc futis kannattajia joten heillä ovat mielipiteensä miksi eivät mene peliin. Minkäs minä sille voin.
Toivottavasti toimistolla ei ole sama ajattelutapa kuin sinulla
Jos tänään oli vain tuon verran, niin muulloin on ollut alle tuhat. Joku mättää.Yleisömäärä tänään 1109 järkytyin
Jep näytti varjokatsomossa aika täydeltä ja ainoastaan junnut oli siirretty sieltä sivulta sinne sisään. Erittäin kummallinen tää ilmoitustapa kun itse olisin epäilly jotain 2500 lukuaJos tänään oli vain tuon verran, niin muulloin on ollut alle tuhat. Joku mättää.