JörgenJönssön
Luottopelaaja
Oli miten oli, itse en ainakaan halua naistenhakkaajia Ipassa nähdä.
No sulta onneksi kysytäkään. Itsekään en Koistista halua Ilvekseen, mutta ihan eri syistä.
Oli miten oli, itse en ainakaan halua naistenhakkaajia Ipassa nähdä.
Kappas, foorumin mouhofani saatiin taas mukaan itkemään kun ei naistenhakkaajaa haluta joukkueeseen. Siellä mouhijärvellä tuo saattaa olla hyväksyttyvää mutta ei Tampereella eikä varsinkaan Ilveksessä. Mutta olen yhdestä asiasta samaa mieltä, on myös muita syitä miksi en tuota tyyppiä halua Ipassa nähdä.No sulta onneksi kysytäkään. Itsekään en Koistista halua Ilvekseen, mutta ihan eri syistä.
Kappas, foorumin mouhofani saatiin taas mukaan itkemään kun ei naistenhakkaajaa haluta joukkueeseen. Siellä mouhijärvellä tuo saattaa olla hyväksyttyvää mutta ei Tampereella eikä varsinkaan Ilveksessä. Mutta olen yhdestä asiasta samaa mieltä, on myös muita syitä miksi en tuota tyyppiä halua Ipassa nähdä.
Sinähän se tulit TAAS turpaasi aukomaan minun kommenttiin. Ja ei, et ole hakannut isääni, siihen tarvitaan mies eikä tuollaista Mikki Hiirtä. En tiedä mistä todellisuudesta puhut, kaveri on tuomion asiasta saanut ja mustaa on valkoisella. Mutta hienoa että puolustat naistenhakkaajaa, eihän susta muuhun olekaan.En asu Mouhijärvellä ja toistaiseksi olen hakannut vain miehiä? Onko kenties isäsi tässä joukossa, kun noin auot turpaasi?
Et ole varmaankaan juurikaan päässyt naisten kanssa juttusille, mutta puheissa varsin monta on joskus hakattu, raiskattu ja tapettu, todellisuuden ollessa jotain ihan muuta. Tämän johdosta en pidä tätä merkittävänä asiana mitä tulee Koistisen palkkaamiseen.
No ei missään nimessä. Viimeksi kun mode murahti, loppui keskustelu heti kokonaan. Se on palstan tapa vähän rönsyillä, saavutettu etu.OT/
Tänne toivoisi välillä tiukempaa moderointia.
/OT
En asu Mouhijärvellä ja toistaiseksi olen hakannut vain miehiä? Onko kenties isäsi tässä joukossa, kun noin auot turpaasi?
Et ole varmaankaan juurikaan päässyt naisten kanssa juttusille, mutta puheissa varsin monta on joskus hakattu, raiskattu ja tapettu, todellisuuden ollessa jotain ihan muuta. Tämän johdosta en pidä tätä merkittävänä asiana mitä tulee Koistisen palkkaamiseen.
Eihän Ilveksellä olisi mitään voitettavaa Koistisessa. Ei sovi ikänsä eikä persoonansa puolesta millään tavalla joukkueeseen, enkä usko että Koskela olisi sekuntiakaan palkkaamista edes harkinnut, vaikka tilaisuus olisi tullut.
Eikö ne Koistisen hommannut juurikin paikkaamaan Polasekin lähtöä?Koistinen valahtanut Spartan 7.pakiksi, tänään kokonaiset 3:23 jääaikaa.
Nyt pojat hiljaa ja nukkumaan, tai menetätte viikkorahat koko Helmikuulta !Sinähän se tulit TAAS turpaasi aukomaan minun kommenttiin. Ja ei, et ole hakannut isääni, siihen tarvitaan mies eikä tuollaista Mikki Hiirtä. En tiedä mistä todellisuudesta puhut, kaveri on tuomion asiasta saanut ja mustaa on valkoisella. Mutta hienoa että puolustat naistenhakkaajaa, eihän susta muuhun olekaan.
Ihan vinkkinä että tarkistahan päivämäärät.Nyt pojat hiljaa ja nukkumaan, tai menetätte viikkorahat koko Helmikuulta !