Kiekkopanda
冰球很酷!
Ei ammattilaisurheilussa voi päästää maalille näin huonoa molaria. Tylysti potkut ja uusi mies tilalle.
Veit sanat suustani.Ei ammattilaisurheilussa voi päästää maalille näin huonoa molaria. Tylysti potkut ja uusi mies tilalle.
Mä peluuttaisin Kolppasta vieläkin, ihan hyvin perustekeminen kasvaa koko ajan pelin edetessä.Hei oikeesti. En ollut yhtään mielissäni, että Kolppanen pelaa tänään, mutta yksikään maali ei todellakaan ole millään lailla Kolppaseen vika. Oikein vituttaa millä tavalla Ilveksen kenttäpelaajat pelaa maalivahdin edessä, jonka itseluottamus ei varmasti kovin korkealla ole.
Siitä samaa mieltä, mutta ottelun tilanne ei ole Kolppasesta kiinni pätkääkään.Pitääkö sinne maaliin sitten laittaa seula varsinkaan kun kenttäpelaajilla ei ole itseluottamus kohillaan?
No, Mäkiniemen kanssa menee toisinpäin.. Torjuu miten torjuu niin aina kehutaan..Et voi pystyä huippusuoritukseen jos on jatkuva pelko perseessä siitä että mikä tahansa kuti voi upota sisään. Mua ainakin vituttaa jatkuva Kopon puolustelu.
”noi maalit eivät todellakaan menneet Kopon piikkiin” mutta silti ottelun torjuntaprossa oli alle 80%.
Joka kerta sama laulu.
Minä en todellakaan ole Kopon puolustelijoita vaan päinvastoin. Mutta en ole lukinnut mielipidettäni vaan seuraan Kopoa suurennuslasilla ja sylettää kenttäpelaajien toiminta tänään. Kolppasen tekemiseen olen tyytyväinen.Et voi pystyä huippusuoritukseen jos on jatkuva pelko perseessä siitä että mikä tahansa kuti voi upota sisään. Mua ainakin vituttaa jatkuva Kopon puolustelu.
”noi maalit eivät todellakaan menneet Kopon piikkiin” mutta silti ottelun torjuntaprossa oli alle 80%.
Joka kerta sama laulu.
Tää on tällainen "kukaan ei olisi saanut näitä" lausunto. Kyllä noista jonkun olisi aivan hyvin paremmin sijoittunut moke voinut ottaa kiinni.Peli olisi 1-2 vaikka siellä olis ollut helvetti Tuukka Raski maalissa.
Peli olisi 1-2 vaikka siellä olis ollut helvetti Tuukka Raski maalissa.