V***u mitä idiootteja! Kuka menee arvostelee jotain pelaajaa henk. koht. kaupassa tai suoltaa sen someen jotain paskaa. Ei hyvää päivää. Kyllä muakin vituttaa hävittyjen pelien jälkeen niin, ettei välillä meinaa unta saada, mut ei tulis ikinä mieleen tehdä jotain tuollaista. Ihan niin kuin Kopo ei itse tietäisi ilman henkilökohtaista vittuilua, ettei kaikki ole mennyt ihan putkeen.
Täytyy ymmärtää näitä huutelijoita, koska he ovat juuri niitä, joiden elämänhallinta on 100 prosenttista, eivätkä itse tee virheitä missään. Kun itse on täydellinen, niin on vaikea hyväksyä epätäydellisyyttä muiltakaan.
Voisi myös miettiä,että jos kaverin itseluottamus on pohjilla, niin auttaako tuollainen vittuilu asiaa, vai pahentaako se sitä entisestään.
Toki itsellänikin menee tunteisiin, kun helppo maali menee, ja varsinkin, jos sen takia hävitään peli.
Aikoinaan Kopo oli henkisesti todella vahva, ja oli ykkösmolarina liigakarsinnoissa, joissa paineet olivat todella kovat. Huhujen mukaan silloin pelattiin Ilveksen olemassaolosta. Toivottavasti Kopo saa pelinsä ja itseluottamuksensa kuntoon, ja saa pelattua hyvän ja rahakkaan loppu uran.