Pok
Tähtipelaaja
Kaikkea se tappio patonkimaan pubijengille teettää.
Kyllähän Ilves kuitenkin voitti sen pelin
Eihän tässä kummasteltu muuta kun sitä että kuinka voi olla noin ripakinttuinen mies jääkiekkoilija. Muuta ulkonäköä kukaan ole arvostellutFoorumilla päästy jo ihan uudelle tasolle, ulkonäön arvosteluun.
Ainiin, no ei merkitystä.Kyllähän Ilves kuitenkin voitti sen pelin
Niin no sehän ei riitä mihinkään kaverilta jota on kaavailtu tekemään +15 maalia kauteen.Siis kyllähän Meskaselle se yksi pölhö peli tulee aivan varmasti missä laittaa hatullisen.
Eihän tässä kummasteltu muuta kun sitä että kuinka voi olla noin ripakinttuinen mies jääkiekkoilija. Muuta ulkonäköä kukaan ole arvostellut
Samaa katsoin, ei näytä jääkiekkoilijan pohkeelta
Ei näytä ihmisen pohkeelta
Tätä en tosiaan ymmärrä. On eri asia antaa kritiikkiä peliesityksistä.Foorumilla päästy jo ihan uudelle tasolle, ulkonäön arvosteluun.
Mutta mehän ei eilen hävittyTätä en tosiaan ymmärrä. On eri asia antaa kritiikkiä peliesityksistä.
Ja ei se ole Mesen syy, että eilen hävittiin. Eipä siellä hirveän montaa onnistujaa ollut. Osa joukkuetta, vaikka anti on tällä hetkellä aika ohut, mutta kuten todettu aikaisemminkin, niin tehokkuuden nostoa tarvitaan ykköskentän takaa lähes kaikilta.
Ja ei se ole Mesen syy, että eilen hävittiin. Eipä siellä hirveän montaa onnistujaa ollut. Osa joukkuetta, vaikka anti on tällä hetkellä aika ohut, mutta kuten todettu aikaisemminkin, niin tehokkuuden nostoa tarvitaan ykköskentän takaa lähes kaikilta.
Kyllä me tavallaan hävittiin. CHL nimittäin käytännössä loppui siihen, mikä ei sinällään mikään huono asia ole.Edelleen, eilen ei hävitty, vaan voitettiin. Meskanenkin 0+1
Mutta se eilisestä, Mesellä on nippu syöttöpinnoja, mutta kyllä saisi niitä maalejakin pikkuhiljaa tulla.
Saisi juu, enemmän naurattaa nuo ketkä olettivat ja odottivat Mesestä jotain 20 maalin miestä. Jos suorittaa tuota rooliaan 3/4 -ketjun laidalla reilun 10 minsan peliaika-keskiarvolla ja tekee sen 0,5pts/peli niin itse ainakin olen tyytyväinen. Ongelmia on muualla enemmän.Edelleen, eilen ei hävitty, vaan voitettiin. Meskanenkin 0+1
Mutta se eilisestä, Mesellä on nippu syöttöpinnoja, mutta kyllä saisi niitä maalejakin pikkuhiljaa tulla.
Korjasin niin selkeämpi mitä hävittiin ei ottelua, mutta jatkohaaveet.Mutta mehän ei eilen hävitty
Tuntui kyllä siltä kun sarjapiste per pelaaja meni lasarettiin.
Kyllä me tavallaan hävittiin. CHL nimittäin käytännössä loppui siihen, mikä ei sinällään mikään huono asia ole.
En arvostele täällä ydenkään pelaajan ulkonäköä, ihmettelin vaan ton jalan kuntoa ja sitä että onko se kerennyt ikinä kuntoutuakkaan siitä isosta vammasta? Oliko muuten se teloontunut jalka vasen vai oikea?Foorumilla päästy jo ihan uudelle tasolle, ulkonäön arvosteluun.
Kaikkea se konttaaminen patonkimaan pubijengille teettää.
Eikö Meskanen sitten ollut 20 maalin hankinta Ilvekselle....jos ei ollut niin voi heittää samantien helv....n tuolta. Jos veti alle pari kautta 20 maali/kausi,niin oletus oli varmaan että samaa saataisiin jatkossakin eikä tee tuota 0.5pts/peli millään ilveellä tällä pelillä. Mutta joo ei tuo ainoa alisuorittaja tuolla ole että se tästä.Saisi juu, enemmän naurattaa nuo ketkä olettivat ja odottivat Mesestä jotain 20 maalin miestä. Jos suorittaa tuota rooliaan 3/4 -ketjun laidalla reilun 10 minsan peliaika-keskiarvolla ja tekee sen 0,5pts/peli niin itse ainakin olen tyytyväinen. Ongelmia on muualla enemmän.
Teoreettisesti se kai vieläkin on mahdollista, mutta nyt vasta epätodennäköistä onkin.Käytännössä olisi loppunut yhdellä lisäpisteelläkin, eli olen tästä vähän eri mieltä.
Ottelu voitettiin, mutta CHL oli hävitty jo aiemmissa peleissä.
No, se siitä.
Saisi juu, enemmän naurattaa nuo ketkä olettivat ja odottivat Mesestä jotain 20 maalin miestä. Jos suorittaa tuota rooliaan 3/4 -ketjun laidalla reilun 10 minsan peliaika-keskiarvolla ja tekee sen 0,5pts/peli niin itse ainakin olen tyytyväinen. Ongelmia on muualla enemmän.
Loukkaantuminen taisi olla aika vaikea loppujen lopuksi kuten täälläkin on kerrottu, että vaikutti ihan viime kevääseen ja tämän vuoden kesäänkin.Jos olet ollut 20maalin mies useamman kauden, niin miksi ihmeessä odotettaisiin jotain vähempää? Aivan varmasti sopimushetkellä myös Tillu on odottanut 15+ maalia, eikä ole ollut sillain :” no jos nyt saat edes viisi kasaan, niin kiva juttu”.
Enemmän naurattaa tämä sinun valkeana ritarina paikalle saapuminen heti kun Villeä arvostellaan peleistään. 0.5p/o jokusella kakkossyötöllä ei kyllä ole tuuletuksen arvoinen suoritus.
Toki, loukkaantuminen on saattanut muuttaa odotuksia, mutta pitäisiköhän sitten katsella sitä sopimuksen purkua, jos odotukset alkavat olla liian kaukana siitä alkuperäisestä tavoitteesta. Ei Ilves saa enää nykyään olla joku ”pelaamalla EHKÄ kuntoon-seura”.
Ihan mielenkiinnosta, vastatkaa joku, että miksi se on juuri Meskanen, kenen ketju aktivoituu kun on vaikeampi peli koko joukkueella? Tai miksi Meskanen pitää nyt lyödä luiskaan ja esim. Könöselle on käynnissä joku koko seuran tukikampanja? Hyvä ettei jotain tukikeräystä aloitettu.
Teoreettisesti se kai vieläkin on mahdollista, mutta nyt vasta epätodennäköistä onkin.
Joka tapauksessa, ei se Mesen syy ollut. En tiedä miksi juuri Mese on joutunut hampaisiin, kun esim. eilen pääsi sentään paikoille.
Saisi juu, enemmän naurattaa nuo ketkä olettivat ja odottivat Mesestä jotain 20 maalin miestä. Jos suorittaa tuota rooliaan 3/4 -ketjun laidalla reilun 10 minsan peliaika-keskiarvolla ja tekee sen 0,5pts/peli niin itse ainakin olen tyytyväinen. Ongelmia on muualla enemmän.
Ihan mielenkiinnosta, vastatkaa joku, että miksi se on juuri Meskanen, kenen ketju aktivoituu kun on vaikeampi peli koko joukkueella? Tai miksi Meskanen pitää nyt lyödä luiskaan ja esim. Könöselle on käynnissä joku koko seuran tukikampanja? Hyvä ettei jotain tukikeräystä aloitettu.