Keltavihreä
Luottopelaaja
Vs: Ville Meskanen
TODELLA MAHTAVA uutinen. ISO peukku!!!
TODELLA MAHTAVA uutinen. ISO peukku!!!
Kotikatsomo sanoi:Pakko kysyä, että kuka/ketkä nyt ovat valheellisesti levittäneet huhuja Meskasen lähdöstä? Itse olen nähnyt tässä ketjussa ja Jatkoajassa viestit, joiden mukaan Meskasesta on kiinnostuttu muuallakin, erikseen mainittuna Tapparassa. Mutta siis missä ovat ne trolliviestit ja kommentit missä on huhuttu Meskasen itse olleen lähdössä?
Pok sanoi:Kotikatsomo sanoi:Pakko kysyä, että kuka/ketkä nyt ovat valheellisesti levittäneet huhuja Meskasen lähdöstä? Itse olen nähnyt tässä ketjussa ja Jatkoajassa viestit, joiden mukaan Meskasesta on kiinnostuttu muuallakin, erikseen mainittuna Tapparassa. Mutta siis missä ovat ne trolliviestit ja kommentit missä on huhuttu Meskasen itse olleen lähdössä?
Jatkoajassa nimimerkki Isto sanoi kuulleensa, että Meskanen lähtee jo tällä kaudella ja sama jätkä vielä erikseen tänä aamuna mainitsi, että haiskahtaa tyhjennysmyynniltä.
Tämän ketjun asiaa hallilta kuultuna.
Meskasella pöydällä sopimustarjous, joka sisältää siirtymisen toisaalle jo kuluvalla kaudella.
toskala sanoi:Mesen jatko on kyllä todellinen stressitesti uudelle Ilvekselle. Ei vaan ole varaa enää kasvattaa takuuvarmaa tuloksen tekijää toiselle liigaporukalle.
Jallu sanoi:Miksi jotkut lukevat satunnaisen jatkoaikanimimerkin juttuja kuin totuutta?
Ist0 on profiloitunut lähinnä katkeraksi entiseksi osakkaaksi.
Jallu sanoi:Ist0 on profiloitunut lähinnä katkeraksi entiseksi osakkaaksi.
Kyllä!VP sanoi:Hieno homma! Nyt tarvitsee enää "pelätä" änäripeikkoa ja/tai rahamiehiä idästä.