Kiekkopanda
冰球很酷!
Älkäähän nyt, oli toisella erätauolla lämäritilaston (nopeus) kärjessä ja kaksi otantaa top viidessä ;-)
Minä tykkään Ville Meskasesta ja olin/olen edelleen 100% sopimuksen takana.
Mutta ei ole reilua tässä kohtaa antaa näin paljon vastuuta ja peliaikaa. Peliajan ja pelipaikan pitäisi pohjautua isossa kuvassa tämän hetken tasoon. En tarkoita yksittäisten pelien virheiden tai edes totaalisesti penkin alle menneen pelin jälkeen kenttien sotkemista.
Loukkaantuminen oli todella vakava ja on ymmärrettävää, että Mese ei voi olla vieläkään omassa iskussaan.
Joku muu polku pitäisi silti valmennuksen löytää Villelle takaisin kokoonpanoon kuin ykköskenttä. Ei pitäisi olla mitään asiaa näiden näyttöjen pohjalta näillä pelipaikoilla tai edes näin usein kokoonpanossa.
Mese tulee vielä.
Pendona laittaisin Mesen Kooveeseen hakemaan itseluottamusta ja maaleja. Sieltä sitten takaisin ja verkot tötterölle!
Tämän allekirjoitan täysin. Pahaa pelkään, että Mesestä ei ole hyötyä meille ainakaan tällä kaudella. Kolmoskentän kautta koittaisin ajaa sisään kuitenkin. Palveen huumori ei saa loppua.Joku muu polku pitäisi silti valmennuksen löytää Villelle takaisin kokoonpanoon kuin ykköskenttä. Ei pitäisi olla mitään asiaa näiden näyttöjen pohjalta näillä pelipaikoilla tai edes näin usein kokoonpanossa.
Ei pelannut kolmosen loppupuolella enää tai jatkoajalla.Taitaa ainakin peliaika pohjautuakin vahvasti nykyvireeseen.
Tänään pelasi 13:18, neljänneksi vähiten hyökkääjistä. Mm. Ratinen ja Päkkilä pelasivat enemmän, puhumattakaan sitten Suomesta, Mäntykivestä, Ikosesta, Palvesta ja Stranskysta, jotka pelasivat 17:45-22:56.
Jesse NiinimäkiTämähän voi jonkun mielestäni äkkiä ajateltuna kuulostaa ihan loogiselta, mutta sitä se ei todellakaan ole. Kokeneet Liiga-pelaajat eivät käy hakemassa itseluottamusta Mestiksestä, vaan se on ennemminkin nöyryyttävää, eikä sellaista konstia käytetä lähes koskaan, vaikka alisuorittajia on joka kausi eri joukkueissa pilvin pimein.
Tai voidaan toki katsoa, kuinka pitkä lista saadaan aikaan, kun luetellaan tähän sellaisia ei enää ihan nuoria ja vaikka ykkös- ja kakkoskorin pelaajia, jotka on kesken kauden Mestikseen lähetetty:
Katsoin mielenkiinnosta uudelleen ensimmäisen erän.Et sitten nähnyt niitä voitettuja kamppailuja hyökkäyspäässä minkä jälkeen järjesteli Clennylle vetopaikan ja oliko toisen Stranskylle.
Se on, kun ei voi muuttaa näkemyksiä tai mielipidettään, kun on jo jotain päättänyt. Meskanen kun tekee jatkossa maalin, niin se on silkkaa tuuria tai muiden ansiota.
No tämä ei nyt kääntynyt @Rouhija edullisesti.Katsoin mielenkiinnosta uudelleen ensimmäisen erän.
Clennyn tilanteessa ei ollut osaa eikä arpaa kaksinkamppailun voitossa -> hävitty kaksinkamppailu. Lähetyksen 25.33 voi todistaa tätä. Jos tuo lasketaan Mesen voitoksi niin minullekin voi merkata voitetun kaksinkamppailun, kun seurasin sujuvasti sivusta.
Stranskyn tilannetta ei tapahtunut lainkaan.
Kertoo aika paljon sinusta, kun on keksimällä keksittävä tilanteita osoittaaksesi minun olevan väärässä. Et varmaan pahastu, kun jatkossa näitä väitteitäsi ei voi ottaa kuin vitsinä.
Yleisesti ihan höpöjuttuja nuo oletuksesi minun teksteistä.Tarkoitin lähinnä yleisesti sun juttuja, että Mese tuskin tekee yhtään mitään hyviä asioita koskaan.
Tämäpä. Syö kyllä miestä, mikäli BDN painaa sinisessä paidassa maaleja ja Mese höntyilee kiekkoa vastustajan lapaan jokaisesta paikasta.
Toivottavasti näin ei käy. Pahaa kyllä pelkään, varsinkin tuo Meskasen kuvio on tullut nähtyä jo useaan otteeseen.
Stransky-Kody-Mese toimi alkukaudella. Puolustaminen tuossa vähän kyllä hirvittäisi.Minne Mese, kun Jamppa palailee?