Ville Meskanen

Meklari

Luottopelaaja
Viestejä
6 689
Kyllä Mese tuntui lataavan ainakin sen mitä lähti peliin, kun eilen kentälle pääsi. Kyllä sillä jo pääsee aika monen edelle meidän kokoonpanossa. Mesellä on kuitenkin se potentiaali nousta esiin vielä toisinkuin osalla meidän turisteista. Niin kyllä nyt antasin peliaikaa ja jonkinnäköstä ruutua. Ei vielä vain kannata laittaa kuumimpien pelaajien peliä jarruttaan.
 

King Marek

Rivipelaaja
Viestejä
82
No niin taas tulee vastuuta kolmosketjussa. Jokohan jalat ois synkronoituneet? Itse en hengitystä pidättäisi tälle ihmeelle. Tuossa ketjussa on kaikki katastrofin ainekset koossa.
 

Meklari

Luottopelaaja
Viestejä
6 689
Paikka on 3 ketju, mutta hyvät on ketjukaverit. Toiseen ylivoimaan vielä pointille. Ykkösessä paine oli aika tukala, mutta näkisin tuon tämän päiväisen hyvänä paikkana parantaa kohti kevättä Meselle. Koko ketjulla on varaa parantaa niin ei ole kovin isoa vaaraa, että sotkisi jotain toimivaa.
 

NallePuh

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
403
Ainoa tapa, jolla Mese voisi vielä tällä kaudella onnistua, on se, että voitetaan mestaruus, jolloin kukaan ei muista sitä, kuinka huono Kausi Mesellä oli :) :)
 

Meklari

Luottopelaaja
Viestejä
6 689
Olisi tavallaan hauskaa nähdä sellainen yv., missä olisi pelkästään näitä meidän suurimpia onnistujia, kuten Ratinen ja Alvarez. Mentäis vaikka viidellä hyökkääjällä nyt, kun Jurmoakaan ei enää ole. Gregoire viivalle.
Siinä Ranska pelissä oli joku tommonen viritys Gregoireineen. Ja näytti muuten jopa Rouenia vastaan ihan selkäpiitä karmivalta.
 

Suikula

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
217
Ajattelin äskettäin, että olisi varmaan parempi keskeyttää sarja Ilveksen osalta, ja jatkaa kaudella 24-25 tai vasta 25-26.

Mutta sitten muistin, ei hemmetti, eihän se Mesen jalka muuten ole vieläkään kunnossa.

Jahka jalka jonain päivänä kuntoutuu, niin sen jälkeen kukaan ei voi mitään Meselle eikä Ilvekselle.
 
  • Tykkää
Reactions: M22

Janko

Luottopelaaja
Viestejä
5 421
Loukki oli ja meni, koskas tältä herralta voidaan alkaa odottaa jotain?
 

The Contortionist

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
511
Voi olla, että Meskanen on mulle sokea piste. Itse näen Mesen pelissä hyvää yrittämistä ja legendaarisesti maali voisi avata ketsuppipullon kunnolla. Sama pätee myös Lancasteriin.
Mistähän se maali tulisi kun ei pääse edes laukomaan? Kyllähän kovat maalintekijät laukovat paljon jopa sillon kun heillä on kuiva kausi menossa.
 

näsinneula

Luottopelaaja
Viestejä
1 690
Voi olla, että Meskanen on mulle sokea piste. Itse näen Mesen pelissä hyvää yrittämistä ja legendaarisesti maali voisi avata ketsuppipullon kunnolla. Sama pätee myös Lancasteriin.


Voi olla näinkin, ja pääsee paremmin peliin kiinni.

Mutta en vieläkään näe Villeä mestaruutta hamuavassa joukkueessa kärkipelaajana. Mielestäni ei vain riitä.

Ville saa suorittaa ja näyttää epäilykseni vääräiksi.
 
  • Tykkää
Reactions: 000

tynamo

Luottopelaaja
Viestejä
1 327
Oli taas sellaista helvetin hosumista ja hoippumista, että lähinnä nauratti. Meskanen ja mailapaine. Meskanen ja kamppaileminen. Meskanen ja nopeustaitavuus. Siinä kolme epäyhtälöä.
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 479
Huippuhetki: paineettomana kiekko katsomoon Jouko Myrrän näköisen kaljupään otsalohkoon.
 
Ylös