King Marek
Vakiokokoonpanossa
No niin taas tulee vastuuta kolmosketjussa. Jokohan jalat ois synkronoituneet? Itse en hengitystä pidättäisi tälle ihmeelle. Tuossa ketjussa on kaikki katastrofin ainekset koossa.
Ei mahdollista, se paikka kuuluu Ratiselle.Mese tarttisi myös yv-aikaa. Sieltä se onnistuminen voisi tulla.
Foorumi ei unohda. ( Ilves-klaanin sananlasku)Ainoa tapa, jolla Mese voisi vielä tällä kaudella onnistua, on se, että voitetaan mestaruus, jolloin kukaan ei muista sitä, kuinka huono Kausi Mesellä oli![]()
![]()
Olisi tavallaan hauskaa nähdä sellainen yv., missä olisi pelkästään näitä meidän suurimpia onnistujia, kuten Ratinen ja Alvarez. Mentäis vaikka viidellä hyökkääjällä nyt, kun Jurmoakaan ei enää ole. Gregoire viivalle.Ei mahdollista, se paikka kuuluu Ratiselle.
Siinä Ranska pelissä oli joku tommonen viritys Gregoireineen. Ja näytti muuten jopa Rouenia vastaan ihan selkäpiitä karmivalta.Olisi tavallaan hauskaa nähdä sellainen yv., missä olisi pelkästään näitä meidän suurimpia onnistujia, kuten Ratinen ja Alvarez. Mentäis vaikka viidellä hyökkääjällä nyt, kun Jurmoakaan ei enää ole. Gregoire viivalle.
Juu, mutta ei välttämättä liigapelissä.Mese tarttisi myös yv-aikaa. Sieltä se onnistuminen voisi tulla.
Mistähän se maali tulisi kun ei pääse edes laukomaan? Kyllähän kovat maalintekijät laukovat paljon jopa sillon kun heillä on kuiva kausi menossa.Voi olla, että Meskanen on mulle sokea piste. Itse näen Mesen pelissä hyvää yrittämistä ja legendaarisesti maali voisi avata ketsuppipullon kunnolla. Sama pätee myös Lancasteriin.
Voi olla, että Meskanen on mulle sokea piste. Itse näen Mesen pelissä hyvää yrittämistä ja legendaarisesti maali voisi avata ketsuppipullon kunnolla. Sama pätee myös Lancasteriin.
Ei Mese tua huonoin oo.Voi olla, että Meskanen on mulle sokea piste. Itse näen Mesen pelissä hyvää yrittämistä ja legendaarisesti maali voisi avata ketsuppipullon kunnolla. Sama pätee myös Lancasteriin.
Tämä kyllä kuvastaa tämän hetken Ilveksen tekemistä todella hyvin. Peleissä alkaa tulla sellaisia suorituksia Ilves-pelaajilta, että taikurin itsensä lisäksi vastustajatkin katselee, että "mitä helvettiä".Huippuhetki: paineettomana kiekko katsomoon Jouko Myrrän näköisen kaljupään otsalohkoon.
Joillakin nää kestää. Frimanilta meni CHL-pelissä kynsi ja ei ole pelikunnossa ollut sen jälkeen.Loukki oli ja meni, koskas tältä herralta voidaan alkaa odottaa jotain?