Kerro toki miten Ville sen tuhoaa? Tuossakin erässä muut hermannit nappasivat taas aika kasan kakkua mikä sekoitti ja pilaa koko jengin pelit.Mikä sulla on hätänä? Etkö sää näe, kuinka Ville tuhoaa ykköskentän pelin? Ja kyllä, tämä on Villen ketju. Ei muiden vapaamatkustajien.
V*ttu ihan oikeasti, haluan nähdä sinut livenä ja keskustella. Eihän nyt kukaan voi tulla kertomaan, että Ville pystyisi tekemään mitään peliä edeltäviä ratkaisuja jäällä. Nyt pilaa meidän ykkösketjun pelin kokonaan. Ainoa mihin pystyy on koohottaminen ja silloinkin pitää vähän väliä ottaa mailalla tukea ettei ole turvallaan pitkin kaukaloa. Pelisilmää ei ole lainkaan ja maalipaikoille ei ehdi. Kiekonkäsittely on luokkaa D-junnu.Kerro toki miten Ville sen tuhoaa? Tuossakin erässä muut hermannit nappasivat taas aika kasan kakkua mikä sekoitti ja pilaa koko jengin pelit.
No uu, oletkin varmaan melkoinen pelistä tietäjä. Mese on tehnyt paljonkin hyviä pieniä juttuja kentällä; mutta ettehän te niitä nää.V*ttu ihan oikeasti, haluan nähdä sinut livenä ja keskustella. Eihän nyt kukaan voi tulla kertomaan, että Ville pystyisi tekemään mitään peliä edeltäviä ratkaisuja jäällä. Nyt pilaa meidän ykkösketjun pelin kokonaan. Ainoa mihin pystyy on koohottaminen ja silloinkin pitää vähän väliä ottaa mailalla tukea ettei ole turvallaan pitkin kaukaloa. Pelisilmää ei ole lainkaan ja maalipaikoille ei ehdi. Kiekonkäsittely on luokkaa D-junnu.
Ja miten se muiden jätkien sekoilu liittyy Villen ketjuun?
No uu, oletkin varmaan melkoinen pelistä tietäjä. Mese on tehnyt paljonkin hyviä pieniä juttuja kentällä; mutta ettehän te niitä nää.
Ja tottakai se muiden jätkien sekoilu pilaa ihan kaikkien ketjujen pelaamiset kun ei päästä rytmiin.
Älä viitsi, ei voi olla. Lisäksi Mesen takia taululla on 0-3.Paremmin Meskanen on tänään pelin sisällä ollut kuin laituriparinsa.
Aika paljon olen itse jääkiekkoa pelannut ja junioreita valmentanut. Mutta varmasti tiedät enemmän siellä kotisohvalla. Kasvotusten varmaan puidaan nämä asiat sitten loppuun?No uu, oletkin varmaan melkoinen pelistä tietäjä. Mese on tehnyt paljonkin hyviä pieniä juttuja kentällä; mutta ettehän te niitä nää.
Ja tottakai se muiden jätkien sekoilu pilaa ihan kaikkien ketjujen pelaamiset kun ei päästä rytmiin. Ethän nyt niin pihalla voi olla että väittäisit että erikoistilanteet (varsinkin alivoima) ei riko normaalia rytmiä.
Snadisti ironista että nimenomaan sinä sanot näin.Sen ainakin olen huomannut, ketkä täällä luulevat tietävänsä paljon kiekosta todellisuudessa ei tiedä paljoakaan siitä
Kuka on sanonut, että pelin tulos on pelkästään Mesen vika? Uhriudu, lammas.Älä viitsi, ei voi olla. Lisäksi Mesen takia taululla on 0-3.
Juuri näin Oho, Eemeli laittoikin kiekon pussiin. Oho. Harmi kun ei ollut Mese.Paremmin Meskanen on tänään pelin sisällä ollut kuin laituriparinsa.
Onnea, ihan kun kukaan muu ei olisi.Aika paljon olen itse jääkiekkoa pelannut ja junioreita valmentanut. Mutta varmasti tiedät enemmän siellä kotisohvalla. Kasvotusten varmaan puidaan nämä asiat sitten loppuun?
Naurattaa jo valmiiksi, kun Mese osuu kerran vahingossa tyhjään maaliin, niin sää olet varmaan täällä kertomassa kuinka hyvä Mese taas on
Onko ne mesen ansiota?Friman ja silkinpehmeät kädet…
Samaa täytyy sanoo viime peleistä Ikosesta, että ihan samanlainen nuhapumppu tällä hetkellä. Mut Ikosella vasta apina selässä, kun Meskasella jotain "pikkasen" isompaaEi osu Meskanen tällä hetkellä edes jalkapallomaaliin