Luottopelaaja
Mielestäni on ollut hyvä tänään ja olen ollut aika suuri Mesen kritisoija.Oonko vaan (yltiö-) toiveikas, mutta tulkaas ny kertoon, että eikö Mese ole esiintynyt lupauksia herättävästi tänään?
Mielestäni on ollut hyvä tänään ja olen ollut aika suuri Mesen kritisoija.Oonko vaan (yltiö-) toiveikas, mutta tulkaas ny kertoon, että eikö Mese ole esiintynyt lupauksia herättävästi tänään?
Pelannut jo viime pelit hyvin.Oonko vaan (yltiö-) toiveikas, mutta tulkaas ny kertoon, että eikö Mese ole esiintynyt lupauksia herättävästi tänään?
Oonko vaan (yltiö-) toiveikas, mutta tulkaas ny kertoon, että eikö Mese ole esiintynyt lupauksia herättävästi tänään?
Miten sen nyt ottaa, hienoa jos sieltä löytyy positiivista sanottavaa.Oli siinä tänään sitä vanhaa velmua Meseä, kyllä se vielä tulee.
en vaan nää miten näätte tossa touhussa mitään posia, hyökkäykset katkeaa aina #18 lapaanOli siinä tänään sitä vanhaa velmua Meseä, kyllä se vielä tulee.
Pitäsköhän sun katella matsi uusiks.en vaan nää miten näätte tossa touhussa mitään posia, hyökkäykset katkeaa aina #18 lapaan
Ei nyt niin hyvä kuitenkaan. Vire parempaan päin kuitenkin kuten todettua.Erittäin hyvä peli Meseltä tänään. Oli ehkä paras hyökkääjämme.
Mutta tää nyt oli vain yksi peli. Toivotaan, että jatkaa samaan malliin.
Ei nyt niin hyvä kuitenkaan. Vire parempaan päin kuitenkin kuten todettua.
Erittäin hyvä peli Meseltä tänään. Oli ehkä paras hyökkääjämme.
Mutta tää nyt oli vain yksi peli. Toivotaan, että jatkaa samaan malliin.
Meskanen tuntuu olevan yllättävän monelle se sokea piste. Vaikka on ns.oma poika jne, niin onhan se nyt todettava rehellisyyden nimissä, että Meskasen luistelu ei valitettavasti ole liigatasoa. Samoin laitojen lähellä vertaus "kuin bambi liukkaalla jäällä" kuvaa hyvin Mesen otteita. En voi ymmärtää, mitä T.Koskelan päässä on liikkunut tehdessään Meselle 2 vuoden sopparin.Mielipiteet näköjään vaihtelee laidasta toiseen isolla kädellä.
Missäköhän on totuus Meskasen tasosta.
Minun silmissä Meskanen ei valitettavasti, vielä, täytä laatulaiturille vaadittavaa tasoa. Eilen(kään) tosin ketjun keskushyökkääjä ei pystynyt antamaan apuja ketjun Lauantai-iltaan.
Ratinen ja Virtanen oli merkattu Liigan sivuilla loukkaantuneille, samoin Masin, Clendening pelikiellossa. HIFK-pelin kokoonpanossa oli siis kaikki pelaajat jotka meillä terveenä oli. Könönenhän otettiin sitten peliin mukaan kahdeksi viimeiseksi eräksi.Eikä toi Pennasenkaan logiikka täysin avaudu. Kokoonpanossa Alvarez, Meskanen ja Gregoire ja samaan aikaan Könönen ja luisteluvoimainen Ratinen sivussa.
Kiitokset tarkennuksesta. "Saikkuherkkä" Ratinen ei käytettävissä, mutta millä logiikalla Könönen 13. hyökkääjä avauksessa (retorinen kysymys).Ratinen ja Virtanen oli merkattu Liigan sivuilla loukkaantuneille, samoin Masin, Clendening pelikiellossa. HIFK-pelin kokoonpanossa oli siis kaikki pelaajat jotka meillä terveenä oli. Könönenhän otettiin sitten peliin mukaan kahdeksi viimeiseksi eräksi.
Siihen en osaa vastata, ja siinä olen samoilla linjoilla sun kanssa. Hyvä kuitenkin, että ei tarvittu kuin yksi maali vastustajalle siihen, että tuo virhe korjattiin. Könönen oli irti päästyään nelosen ylivoimaisesti paras.Kiitokset tarkennuksesta. "Saikkuherkkä" Ratinen ei käytettävissä, mutta millä logiikalla Könönen 13. hyökkääjä avauksessa (retorinen kysymys).
Siihen en osaa vastata, ja siinä olen samoilla linjoilla sun kanssa. Hyvä kuitenkin, että ei tarvittu kuin yksi maali vastustajalle siihen, että tuo virhe korjattiin. Könönen oli irti päästyään nelosen ylivoimaisesti paras.
Erittäin hyvin sanottu siellä takana! Ihan samaa ihmetellyt. Onkohan jotain Pendon kanssa kun tuntuu koirankopissa olevan?Harvoin kyseenalaistan peluutusratkaisuja, mutta tämä tapaus Könönen kyllä mietityttää. Miehessä ainesta pärjätä lähes missä rooliissa tahansa ja nelosessa olisi lähtökohtaisesti suurin piirtein Liigan paras nelosketjun laituri. Vaikka ei nyt putkeen olekaan tämä kausi mennyt, niin millä ihmeellä hierarkian viimeinen missään tilanteessa? No, voihan taustalla olla jotain, mitä mä en voi tietää.