Raipe79
Luottopelaaja
Okei. Oletko gallon naisystävän rakastaja vai sen toisen?Vilmos Galló ei ole tulossa Ilvekseen.
Okei. Oletko gallon naisystävän rakastaja vai sen toisen?Vilmos Galló ei ole tulossa Ilvekseen.
Vanhanaikaista ajattelua, nykypäivänä voi Janne 45 olla myös naisystävä itse.Okei. Oletko gallon naisystävän rakastaja vai sen toisen?
Ties kuinka hyvä vaimoVanhanaikaista ajattelua, nykypäivänä voi Janne 45 olla myös naisystävä itse.
Tai sijaissynnyttäjä. Luin biologian oppikirjasta.Vanhanaikaista ajattelua, nykypäivänä voi Janne 45 olla myös naisystävä itse.
Meneekö porkkanamaalle?Vilmos Galló ei ole tulossa Ilvekseen.
No sieläl vasta rosteri niin täysi, että tuskin tuo nyt nelosketjuun haluaa mennä.Meneekö porkkanamaalle?
Vilmos Galló ei ole tulossa Ilvekseen.
Ei varmaan kauhean suuri ihme olisi, jos tämä pitäisi paikkansa.
Toivotaan, mutta uskon vasta kun mahdollinen tiedoitus tulee.
Lukollahan oli jutun mukaan jopa neljään kaveriin rahaa ja nyt sinne meni vasta yksi nevöhöörd tsekkipakki. Ei muuta, kuin Julle Mattila ja povarissa 100k shekki Tampereelle, niin saavat Gallolle kaverin Sebokista (t)Raumalle. Jos siis huutokauppaan joudutaan.
Sahlstedt oli väitteiden mukaan kommentoinut pari viikkoa sitten, että Mašin oli tarjolla myös Lukolle, mutta että haussa olisi kovemman kaliiberin pelaajia.
Kyllä Raumallakin on siis ostohousut jalassa.
Ainahan voi jälkikäteen tosiaan sanoo mediassa ettei haluttu galloa, kun oli isompi kala koukussa.Ei varmaan kauhean suuri ihme olisi, jos tämä pitäisi paikkansa.
Toivotaan, mutta uskon vasta kun mahdollinen tiedoitus tulee.
Ainahan voi jälkikäteen tosiaan sanoo mediassa ettei haluttu galloa, kun oli isompi kala koukussa.
Heitin sarkasmilla tolle kaverille.No sieläl vasta rosteri niin täysi, että tuskin tuo nyt nelosketjuun haluaa mennä.
Aijaa, no ei sitten, jos näin on.Tiedä sitten, taitaa Unkari olla enemmän jalkapallokansaa. Zebök ollut suuri pettymys tähän saakka, että ehkä riittää sitä lajia?