Ja yks positiivinen olis kanssa, että ne löytyis ne tilastot...Siellä näköjään päivittyy nyt Liigan sivut ja sinne on tullut jonkin verran lisää tilastoja.
Johan tätä ollaan odotettu. Nyt vaan täytyy toivoa, että noi tilastot ovat oikein
Pikavilkaisulla en löytänyt yhtään uutta tilastoa...Ja yks positiivinen olis kanssa, että ne löytyis ne tilastot...
No en kyllä löydä minäkään enää.Pikavilkaisulla en löytänyt yhtään uutta tilastoa...
Hirveen kiva olisi myös jos maalikoosteet ja lehdistötilaisuudet eivät olisi geoblokattuja. Lähetin taas uudestaan palautetta Liigalle, mutta eihän sieltä tällaisena rokulipäivänä ketään kiinni saa..Ja yks positiivinen olis kanssa, että ne löytyis ne tilastot...
Rokulipäivä tai ei, ei sieltä taida saada ketään kiinni. Varsinkaan jos verkkosivut näyttää vieläkin yläasteella tehdyn luokkatyön jälkeiseksi luomukseksi. Aivan älyttömän paskat sivut mitä netti päällänsä kantaa. Ehkä nekin joskus saadaan vielä toimivaksi.Hirveen kiva olisi myös jos maalikoosteet ja lehdistötilaisuudet eivät olisi geoblokattuja. Lähetin taas uudestaan palautetta Liigalle, mutta eihän sieltä tällaisena rokulipäivänä ketään kiinni saa..
Vois ne olla huonommatkin usko tai älä.Rokulipäivä tai ei, ei sieltä taida saada ketään kiinni. Varsinkaan jos verkkosivut näyttää vieläkin yläasteella tehdyn luokkatyön jälkeiseksi luomukseksi. Aivan älyttömän paskat sivut mitä netti päällänsä kantaa. Ehkä nekin joskus saadaan vielä toimivaksi.
Tai vaikka AHL sivut, minä en tiedä saako sieltä mistään aloitustilastoja mutta en ainakaan itse ole ikinä onnistunut löytämään.Vois ne olla huonommatkin usko tai älä.
Ootko ikinä käynyt SHL:n sivuilla
Mä olen, ja sieltä voi katsoa maalikoosteet myös ei Ruotsissa asuvat..Vois ne olla huonommatkin usko tai älä.
Olen joo, tykkään tuosta miten ne pelit näkyy siinä yläreunassa. Muuten nekin on sitten paskaa.Vois ne olla huonommatkin usko tai älä.
Hyviä juttuja täällä on, ei tainnu näin hyvin olla aloituksia eritelty tuossa edellisessä versiossa? katso liitettä 6990
Tuo päivämäärärajaus on ollut ennenkin pelaajavalikoissa jos tarkoitat ihan pelaajaprofiilejaOn nuo aloitustilastot siellä olleet jo aiemmin.
Ymmärtääkseni pelaajavalikoissa pitäisi olla mahdollisuus päivämäärärajaukseen, jos uudet tilastot ovat käytettävissä. Sarjataulukon puolella pitäisi ainakin näkyä kokonais-xG ja -xGA.
Tuo päivämäärärajaus on ollut ennenkin pelaajavalikoissa jos tarkoitat ihan pelaajaprofiileja
Pelaajien tilastoja voidaan hakea nyt aikaisempaa tarkemmilla kriteereillä.
Hakuja voi tehdä niin kausikohtaisesti kuin useammankin kauden valinnalla. Haun voi rajoittaa myös lyhyemmälle ajanjaksolle asettamalla päivämäärähaarukan tai poimia vaikkapa kahden tuoreimman kuukauden parhaat pelaajat eri tilastokategorioissa.
Aivan joo niinhän se oli. Noh, me normikuolevaiset nyt odotellaan sitten näitä tilastoja, eiköhän ne kohta kaikille ilmaannu kun katsovat kuinka rasittavat rautaa.Eikös siellä ole vain kuukausittain? Ja nyt ymmärtääkseni pitäisi pystyä vertailemaan myös pelaajia eri päivämääräotannoilla.
Liigan tilastonäkymät uudistuvat – kehitystyön ensimmäinen askel on julkistettu
Liigassa on jo pitkään valmisteltu tilastosivujen sisältöjen uudistusta. Nyt projektissa on edetty vaiheeseen, jossa laajennetut tilastonäkymät tuodaan julki.www.liiga.fi
Hirveen kiva olisi myös jos maalikoosteet ja lehdistötilaisuudet eivät olisi geoblokattuja. Lähetin taas uudestaan palautetta Liigalle, mutta eihän sieltä tällaisena rokulipäivänä ketään kiinni saa..