38 Special
Luottopelaaja
Tökkiikö muilla foorumi? Itsellä on ollut jo jonkin aikaa niin, että sivusto lataa hitaasti verrattuna muihin nettisivuihin. Sama homma töissä, kotona ja mobiilissa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tökkiikö muilla foorumi? Itsellä on ollut jo jonkin aikaa niin, että sivusto lataa hitaasti verrattuna muihin nettisivuihin. Sama homma töissä, kotona ja mobiilissa.
Täällä sama, mutta kovin ajoittaista, ei siis töki jatkuvasti.Tökkiikö muilla foorumi? Itsellä on ollut jo jonkin aikaa niin, että sivusto lataa hitaasti verrattuna muihin nettisivuihin. Sama homma töissä, kotona ja mobiilissa.
Itsellä toimii nyt taas normaalisti.Tökkiikö muilla foorumi? Itsellä on ollut jo jonkin aikaa niin, että sivusto lataa hitaasti verrattuna muihin nettisivuihin. Sama homma töissä, kotona ja mobiilissa.
Mulla tapahtui eilen sama. En tiedä yhtään mistä johtuu.Mites sellanen outo kysymys, että en valitettavasti muista, että mihin ketjuun olin siirtymässä, niin tuli teksti, joka oli osimoilleen näin:
"Ilvesfoorumi pyytää lupaa kaikkeen laitteesi sisältöön jne..."
En tietenkään tuota lupaa antanut ja kaikki toimii normaalisti, enkä ole onnistunut tuota tilannetta toistamaan.
Onko todennäköistä, että olen huomaamattani söheltänyt jotenkin, vai mistä tuossa lienee kyse?
Minullakin tuli ja se oli, että Ilvesfoorumi haluaa pääsyn kaikkiin sovelluksiinPitää tutkia, ei pitäisi tietenkään mitään tuollaista kyselyä tulla.
Mulla tullu joku kolme kertaa jo viimeseen kahteen päivään.Minullakin tuli ja se oli, että Ilvesfoorumi haluaa pääsyn kaikkiin sovelluksiin