Soho
Tähtipelaaja
Pääsit näköjään. Nyt olis yhdelle paikka. Sen jälkeen olisi ihannemäärä jengejä.Mukana ollaan. Pääseeköhän samasta linkistä vielä…
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pääsit näköjään. Nyt olis yhdelle paikka. Sen jälkeen olisi ihannemäärä jengejä.Mukana ollaan. Pääseeköhän samasta linkistä vielä…
Ei saakeli. Tuo on nyt siitä paha, että on taas pariton määrä. En löytänyt säännöistä mainintaa, että täyttyykö varmasti tyhjä paikka botilla. Taidan tehdä niin, että avaan viimeisen paikan julkiseksi.No voi p… Minulla on nyt kaksi jengiä tuolla liigassa! En ymmärrä miten se on mahdollista.
Pystytkö @Soho potkaisemaan tuon Opti’s Excellent Teamin ulos liigasta? Minun joukkueeni nimi on Sumatra Sliders.
Ihan hyvin onnistuit meikäläistäkin kiusaamaan draftin aikana, aina kun luulin että eiköhän ton pelaajan kanssa voi odottaa myöhemmälle "ei kukaan sitä vielä draftaa", niin eiköhän se Karhun Kaatajat sen siitä napannut seuraavalla pickilläMontakohan kertaan nenän edestä vietiin pelaa, jota olin juuri ajatellut Karhun Kaatajien rosteriin. Mutta näinhän se drafti menee ja kuuluukin mennä.
Klassikkojuttu. En mää vielä ota tota Karlssonia, saa sen seuraavallakin kierroksella. Eikä ikinä mene niin.Ihan hyvin onnistuit meikäläistäkin kiusaamaan draftin aikana, aina kun luulin että eiköhän ton pelaajan kanssa voi odottaa myöhemmälle "ei kukaan sitä vielä draftaa", niin eiköhän se Karhun Kaatajat sen siitä napannut seuraavalla pickillä
Noh, ekalla kiekalla heti vastakkain, niin pääsee makselemaan potut pottuina![]()
Avaatko vielä @Soho mikäs pelaaja tämä Util-peluri on? Ainakin itselle tämä on uusi tuttavuus.Klassikkojuttu. En mää vielä ota tota Karlssonia, saa sen seuraavallakin kierroksella. Eikä ikinä mene niin.
Vilperille: joo katsotaan miten tää toimii. Toisaalta nyt kun rosterit on suuria, niin vaihtuvuuskin kasvaa. Waiversille tippunee enemmän pelaajia kuin ennen. Liipasinsormi saattaa olla vieläkin herkemmällä vaihtojen suhteen kuin ennen. Tosin meikäläistä toi ei koske, perinteisesti mennyt aina puoli joukkuetta muutenkin uusiksi.
Kolme maalivahtia on mun mielestä parempi kuin kaksi. Vaatii enemmän managerin kykyjä löytää kolme hyvää kuin kaksi. Kahdella vahvalla pystyy dominoimaan hiukan onnellakin koko kauden läpi.