Yahoo Fantasy 2024-25

Soho

Tähtipelaaja
Viestejä
19 442
Olen todella ajoissa liikkeellä, mutta Yahoolta tuli viesti, että Liigan voi avata ja minähän toimin niin!

Eli kaikki viime kauden pelaajat on viime yönä kutsuttu Ilvesfoorumi.com -liigaan kaudelle 2024-25.

Tein pieniä muutoksia statseihin.

- Isoimpana muutoksena vähensin pelaajamäärää yhdellä. Otin yhden wingerin pois ja yhden pakin pois, mutta lisäsin Utility-pelaajien määrän kahteen. Ajattelin, että tämä lisää variaatioita jengin rakentamiseen ja samalla lisää hiukan kuhinaa pelaajamarkkinoille.

- Pienempänä muutoksena vaihdoin myös IR-pelaajien määrää näin: IR = 1, IR+ = 2. Kokonaismäärä sama, mutta painotus IR+ suuntaan, koska toisinaan Yahoo reagoi raivostuttavan hitaasti pelaajien statusten muutoksiin.

Minulle tuli pari YV-viestiä kesken viime kauden halukkailta pelaajilta. Ajattelin, että ollaan kerrankin ajoissa ja käynnistetään keskustelu jo tässä vaiheessa. Itse olisin valmis nostamaan pelaajamäärän neljääntoista, jos innokkaita pelaajia löytyy kaksi lisää. Ja tietysti pelaajamäärään vaikuttaa myös se, että jatkavatko kaikki nykyiset.

Let's play hockey!
 

Optimisti

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
832
Mukana ollaan, mutta (ilmeisesti alustavasti) asetettu draftiajankohta saisi jälleen kerran olla tunnilla myöhemmin. Mahdollista?

IMG_3387.jpeg
 

bxl-man

Share Ilves #18
Viestejä
1 958
Jep, minä laittelin viestiä aikaisemin. Eli jos mukaan mahtuu, mielelläni mukana..
 

Toppapöksy666

Luottopelaaja
Viestejä
3 825
Tämä onkin itselleni tuntematon peli.
Jaksaako joku selittää mistä kyse vai googlaanko? :D

Toisin sanoen voisin olla kiinnostunut mikäli tämmöseen aloittelijoita huolitaan.
 

Soho

Tähtipelaaja
Viestejä
19 442
Jaahas Liiga laajentuu. Näyttää siltä, että kaikki edellisen kauden 12 manageria ovat ottaneet kutsun vastaan ja sen lisäksi meillä on kaksi uutta joukkuetta sarjassa.

Teen ainakin seuraavat muutokset: Vähennän maalivahtien pakollisen määrän kahteen ja pudotan viikon minimistarttien määrän heillä kolmeen. Muuten potentiaalisten maalivahtien määrä ei riitä. Eli tällä hetkellä meillä olisi yksi maalivahti per joukkue vähemmän sekä yksi kenttäpelaaja vähemmän.
 
Ylös