Tuodaan tännekin futis forumilta pientä tilastoa Raapista:
• 7 maalia omiin Raapin ollessa kentällä ja 20 omiin kun Raap ei ole kentällä.
• Raap kentällä -> maalit omiin 1 maali/ 90 min
Raap ei kentällä -> maalit omiin 1 maali / 32min
Itse en käsitä, että miksi Raap vedetään lähes aina 60 min paikkeilla pois kentältä, koska katsomoon ei vaikuta siltä, että kunnossa olisi puutetta. Varsinkin kun korvaava pelaaja on yleisesti heikompi, kuin puhki oleva Raap.