Poissafoorumilta
Luottopelaaja
Ilves on tarjonnut ykkössentterille sopimusta. Mielenkiintoista, että Sebok, Konna, Mäntykivi, Tikka ei riitä Ilvekselle .
Ilves on tarjonnut ykkössentterille sopimusta. Mielenkiintoista, että Sebok, Konna, Mäntykivi, Tikka ei riitä Ilvekselle .
öö, ok. Mielenkiintoista kyllä. Onkos mitään tietoa antaa, kotimainen vai ulkki?Ilves on tarjonnut ykkössentterille sopimusta. Mielenkiintoista, että Sebok, Konna, Mäntykivi, Tikka ei riitä Ilvekselle .
Onko pelaaja liigan sisältä vai ulkkari?Ilves on tarjonnut ykkössentterille sopimusta. Mielenkiintoista, että Sebok, Konna, Mäntykivi, Tikka ei riitä Ilvekselle .
itse määrittelen, että olisi Ilveksessä ykkössentteri.Millä määritellään ykkössentteri? Liigan? KHL? SHL? EBEL?
Vai Mänty laidalle? Mielenkiintoista...En usko tähän enkä tahdokkaan uskoa. Se tarkoittaisi todennäköisesti jonkun nykyisen sentterin lähtöä.
Eihän noista kukaan olekkaan the ykkössentteri jos ihan vakavasti ajatellaan, tyyliin Arttu RuotsalainenIlves on tarjonnut ykkössentterille sopimusta. Mielenkiintoista, että Sebok, Konna, Mäntykivi, Tikka ei riitä Ilvekselle .
Näin juuri. Sopimusta ei ole käsittääkseni ( en täysin varma ole, jos asiat muuttuneet eilisen/ tämän päivän aikana).Muistutus tähän heti alkuun että huhuhan koski siis tarjottua sopimusta, eli se ei tarkoita vielä oikein mitään.
Hyvä on olla porukkaa! Mänty voi änäriin yllättäen lähteä kokeileen, mistä näistä tietää! Lähimuisti sanoo, etten Hatakan änärivalloitukseen uskonut, mutta siellä huitelee. Tosin AHL enimmäkseen mutta silti.Vai Mänty laidalle? Mielenkiintoista...
E: Oikeastaan kaikki (Konna, Tikka, Mänty, Sebök) ovat klassisia senttereitä, en kyllä pistäisi ketään laidalle. Männyn silti ensimmäisenä, jos tämä pitää paikkansa
Noniin se on siinä sitten. Arttu Ruotsalainen on ensi kaudella Ilveksen mies, tämä on mun fakta eikä kukaan voi sitä muuttaa.Eihän noista kukaan olekkaan the ykkössentteri jos ihan vakavasti ajatellaan, tyyliin Arttu Ruotsalainen
Se oli vaan esimerkkiNoniin se on siinä sitten. Arttu Ruotsalainen on ensi kaudella Ilveksen mies, tämä on mun fakta eikä kukaan voi sitä muuttaa.
Ei kiinnostaSe oli vaan esimerkki