Kannattajatoiminnan lieveilmiöt ja häiriökäyttäytyminen

Moraalinvartija

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
590
Saisko meillekki tälläsiä maalareita? Vähän jääny noi osotteet vielä kesken
1000044761.jpg
 

Raipen Lätty

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
2 319

Raipen Lätty

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
2 319

Ja jälleen itketään lehdessä. Tapu tarroistahan ei mainita jälleen sanallakaan
Kunhan ei valojen nappiin tai liikennemerkin lukupuolelle. Kallista jos lähetään tarranlaiton takia vaihtamaan. Järjenkäyttö sallittu

Mut joo taas jäi tamukkien ja tapun tarrat huomiotta. Eli ilmeisesti dominoidaan!:)
 

Raipen Lätty

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
2 319
Hyvää keskustelua kyllä, mutta miksi näistä tarroista keskustellaan ketjussa, joka koskee kannattajatoiminnan lieveilmiöitä ja häiriökäyttäytymistä?

Parempi paikka olisi jokin kulttuuri-ketju.
ping!
 

rysty

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
280
Kyllä toi tarrojen liimailu on lapsellista touhua. Rinnastaisin sen grafiitti töhrintään, pelkkää ilkivaltaa. Joku väittää sitä kulttuuriksi!!! Jos satut omistamaan postilaatikon tai aidanpätkän niin siihen voit mun puolesta harjoittaa tätä kulttuuria halujesi mukaan. Näillä touhuilla mustamaalataan oikeaa kannattajatoimintaa ja seuran mainetta.
 

Jäähykuningas18

Luottopelaaja
Viestejä
4 934
Kyllä toi tarrojen liimailu on lapsellista touhua. Rinnastaisin sen grafiitti töhrintään, pelkkää ilkivaltaa. Joku väittää sitä kulttuuriksi!!! Jos satut omistamaan postilaatikon tai aidanpätkän niin siihen voit mun puolesta harjoittaa tätä kulttuuria halujesi mukaan. Näillä touhuilla mustamaalataan oikeaa kannattajatoimintaa ja seuran mainetta.
Sinä nyt et selkeästi tiedä kannattajakulttuurista yhtään mitään. Kannattaisi käydä joskus muuallakin kun Sastamalassa. Saattaisi silmät aueta vähän enemmän.
 

Pöllö

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
477
Saisko meillekki tälläsiä maalareita? Vähän jääny noi osotteet vielä keskenkatso liitettä 9254
8732882.jpg

whatsapp-image-2023-09-29-at-17-52-01-jpeg.5656


Eikä saa unohtaa siitä vierestä tätä upeaa päällemaalausta. Itseasiassa taitaa olla nykyään vielä enemmän jyrätty sinisellä värillä.

edit: Mouharit ovat vähän yksinkertaista porukkaa. Luulevat raukat, että Liikennevirastokin on vastustajajoukkueen nimi joka pitää sotkea piiloon.
 
Viimeksi muokattu:

jahnu

Rivipelaaja
Viestejä
93
Sinä nyt et selkeästi tiedä kannattajakulttuurista yhtään mitään. Kannattaisi käydä joskus muuallakin kun Sastamalassa. Saattaisi silmät aueta vähän enemmän.
Ja sun kannattais ehkä joskus omistaa jotain niin tietäsit kuinka paljon se vituttaa kun toiset sotkee sun omaisuutta. Tai töitten puolesta siivota noita sotkuja. Joka vitun aamu
 

Jäähykuningas18

Luottopelaaja
Viestejä
4 934
Ja sun kannattais ehkä joskus omistaa jotain niin tietäsit kuinka paljon se vituttaa kun toiset sotkee sun omaisuutta. Tai töitten puolesta siivota noita sotkuja. Joka vitun aamu
Mä lyön vaikka mitä vetoa niin sinä et omista ainuttakaan sähkö/katuvalotolppaa, yleistä roskista jne. Ja jos töiden puolesta niitä siivoat niin silloinhan se on sun tehtäväkin. Ainakin on työllistävä vaikutus. On sullakin saatana ongelmat. Ja veikkaan myös että omistan/olen omistanut hiukan enemmän kuin sinä tulet koskaan omistamaan.
 

jahnu

Rivipelaaja
Viestejä
93
Mää oon luullu et tää yhteisö kannattaa ILVESTÄ. Mut tuntuukin tärkeinpänä asiana olevan et saa sotkea ja tuhota. Ja vittuilla niille jotka ei sitä ymmärrä. 60 luvulta lähtien Ilvestä kannattanut ja nyt tuntuu olevan väärässä seurassa. No onneks voin tehdä asiat omalla tavallani ja siivota omaani ja yhteiskunnan omaisuutta .
 
Ylös