Kyyberi
Luottopelaaja
Lähekkö treffeille?Annoin mun 12-vuotiaan siskon meikata mut hänen syntymäpäivänsä kunniaksi. Arvaatte varmaan miten meni.
Lähekkö treffeille?Annoin mun 12-vuotiaan siskon meikata mut hänen syntymäpäivänsä kunniaksi. Arvaatte varmaan miten meni.
Eihän ollu vedenkestävää meikkiä? Mulle kävi joskus vähän ohrasesti kun annoin exän meikata mut ja hän halusi sitten vasta jälkeenpäin kertoa, että se oli muuten vedenkestävää ripsiväriä eikä hänellä ole meikinpoistajaa mukana. Mun piti vielä jälkeenpäin mennä ratikalla himaan.Annoin mun 12-vuotiaan siskon meikata mut hänen syntymäpäivänsä kunniaksi. Arvaatte varmaan miten meni.
Vähän offtopic, mutta on jumalauta hiano profiilikuva!Lähekkö treffeille?
Tattista tämän kertaisesta - TeimoVähän offtopic, mutta on jumalauta hiano profiilikuva!
Itellä kans lojuu MSC työpöydällä, Euro Truckin kanssaTattista tämän kertaisesta - Teimo
Kovia pelejä, toki jälkimmäinen vähän jäänyt, kun "pääsee" ihan oikeessakin elämässä tekee niitä hommiaItellä kans lojuu MSC työpöydällä, Euro Truckin kanssa
Onpa hieno sormi. Haluatko, että minä näytän sille vähän lihakirvestä?Tattista tämän kertaisesta - Teimo
Heh, tuli mieleen kun vetäsin kymmen jalopenoa ja vettä päälle. Meinasin kuolla.Vissiin neljän pihvin vetäminen yhdeltä istumalta ei ole hyvä idea AISAATANA!!!
Vissiin neljän pihvin vetäminen yhdeltä istumalta ei ole hyvä idea AISAATANA!!!
Pitää sanoa että täällä Helsingissä on niin hieno vappu, että vahinkoja sattuu tahtomattakin. Hyvää Vappua koko foorumille?Hyvää Vappua foorumilaisille, mikäli sitä tulee jollain tapaa vietettyä!
Nauttikaa kelistä, mutta ollaan nätisti.
Tein saman virheen. Siihen kaljaa päälle niin ei kyllä hyvää teeVissiin neljän pihvin vetäminen yhdeltä istumalta ei ole hyvä idea AISAATANA!!!