Disney mainos tuli ainakin yhden kerran itselleni melkein koko näytön kokoisena.Onko mahdollista saada vaikkapa kuvakaappausta vai vähintään tietoa millä selaimella tuo viestikentän peittyminen esiintyy? Se ei tietenkään ole tarkoituksellista vaan kuulostaa enemmänkin bugilta.
Eipä ole tullut mieleenkään miettiä mainoksettoman vaihtoehdon rakentamista, mutta tokihan sellainen teknisesti mahdollista on. Eihän siinä kovin monesta eurosta varmasti puhuttaisi, mutta pitää tutkia miten foorumisofta taipuisi tällaiseen, eli olisiko toiminnallisuuden rakentaminen niin iso homma että sitä kannattaisi tehdä. Mutta tutkimisen arvoinen idea tietenkin.
Sama juttu (siis mac os)meillä ainakin kotona safarin selaimella ärsyttävä disney mainos tulee kaikkien päälle en saa nyt kuvakaapausta kun oon töissä
Kyllä kaipaa. Se mainoslaatikko aukeaa joka kerta sen ketjun uusimman viestin päälle kun aloittaa lukemaan. Eihän se siinä kauaa ole, mutta häiritsee silti.Onko mainoksetonta (maksullista) versiota foorumista selvitetty. Alkaa rasittaa vilkkuvat mainokset ja avautuvat mainosikkunat. Erityisesti rassaa viesitien välissä olevat sekä sivun oikeassa laidassa olevat mainokset, jotka kilkkaa vahingossa auki (joka tietenkin on niiden tarkoituskin). Ilveksen kannattaminen on muutenkin raskasta Ilman mainos ähkyä.
Tietenkin ensin pitää selvittää kuinka laaja kannatus maksullisuudella on. Maksamalla jonkin sopivan suuruisen vuosimaksun saisi mainoksettoman foorumin ja staussymbolin (esim. nimimerkin alle "tukija" -merikinnän, eli samankaltaisen laatikon kuin "ylläpidon jäsen" tms. ikonin tai avatarin.
Luonnollisesti foorumi toimisi maksuttomana mainoksilla kuten ennenkin.
Kaipaako kukaan muu mainoksetonta foorumia?
Minulle käy myös PayPal.Tätä on joskus ennenkin kyselty ja sitä myötä myös selvitelty, ja se olisi kyllä ihan mahdollista toteuttaa. Jos suomalaisia maksutapoja haluaisi tukea, niin se vaatisi vähän enemmän tekemistä, mutta jos PayPal riittäisi niin tämän saisi aika helpostikin tehtyä.
Älä mene sinne naapurin foorumille tai naapurin sivuille .katso liitettä 1146saako tätä mitenkään pois?
Sain hiljattain uuden työpuhelimen iPuhelin 11. Ero on kuin yöllä ja päivällä vanhaan kutoseen verrattuna.Nyt tätä asiaa eteenpäin; olen valmis osallistumaan talkoisiin.
En tiedä onko muilla vastaavia ongelmia, mutta omalla vanhemmalla iPuhelimella foorumin selailu on melkoista tuskaa. Valistunut arvaukseni on, että se johtuu mainosten lataamisesta.
katso liitettä 1146saako tätä mitenkään pois?
Itse mietin samaa. Onneksi en käy sukkahoususivuilla, niin ei käy mainokset aivan hurjiksi.Onko näitä viestikenttiin tulevia mainoksia aina ollut? Ikäänkuin tässä olisi LalaTa mainostamassa Happy joeta
katso liitettä 1274