Jäähykuningas18
Luottopelaaja
Alkaa olemaan kyllä todella rasittavia nämä mainokset. Kokoajan hyppii joku silmille. Häiritsee pahasti foorumin käyttöä.
Joo nyt ne alkaa olemaan koko näytön kokoisia…Alkaa olemaan kyllä todella rasittavia nämä mainokset. Kokoajan hyppii joku silmille. Häiritsee pahasti foorumin käyttöä.
Juu. Aika paskaa.Alkaa olemaan kyllä todella rasittavia nämä mainokset. Kokoajan hyppii joku silmille. Häiritsee pahasti foorumin käyttöä.
Joo tämän olin itsekin tulossa laittamaan. Se tulee kokoajan jos siirtyy ketjusta seuraavaan tai jos päivittää otteluseurantaketjua.Nää on kieltämättä jo vähän ärsyttäviä.
katso liitettä 8967
Mukana. Riittääkö 20e per nimimerkki?Mihin voin laittaa oman kolehti osuuteni, jotta nämä mainokset saadaan kokonaan pois täältä?
Kokoajan saa olla sulkemassa koko näyttöön pamahtavaa mainosta...
Tää ei taida olla mikään @Noma :n päätös, että näitä uusia mainoksia on alkanut ilmestyyn tänne koska olen alkanut törmäämään muillakin sivuilla näihin.Pistän myös joka vuosi 20 ku saadaan mainokset pois.
Juu ei varmasti ole Noman tahdon mukaista ja ymmärrän että manoksia pitää olla ettei mene omasta pussista, mutta vuotuisella kolehdilla voitaisiin mainokset poistaa kokonaan.toki siinäkin on tietysti omat ongelmansa. Ehkäpä virritän vain adblokkeriaTää ei taida olla mikään @Noma :n päätös, että näitä uusia mainoksia on alkanut ilmestyyn tänne koska olen alkanut törmäämään muillakin sivuilla näihin.
Esimerkiksi EliteProspectissa, Episodissa ja Soundissa on tullut vastaavia vastaan.
Tää taitaa olla nyt joku uutuutta uhkuva trendi joka kyllä pitäisi ampua alas heti tähän paikkaan.
Tästä on tullut aivan käyttökelvoton kun muutaman sekunnin välein tulee siideri tai liittymämainosta.Rima alitettu. Hyppäsi 20sek. sisään mainos naamalla viisi, siis VIISI kertaa. Ilvesfoorumi, mene roskiin.