Urheilu ja politiikka

Savinainen avannut vaihteeksi sanaisen arkkunsa. Kukaan ei tosin yllättynyt siitä että tämäkin oli puhdasta öyhötystä vailla faktoja.


Helppo tapa kalastella irtopisteitä omalta viiteryhmältään, kun äijjjät pääsevät keskenään kauhistelemaan miten se woketus on taas mennyt liian pitkälle jne.
 
Savinainen avannut vaihteeksi sanaisen arkkunsa. Kukaan ei tosin yllättynyt siitä että tämäkin oli puhdasta öyhötystä vailla faktoja.

jokaisella on oikeus mielipiteeseen ja oikeus ilmaista se blaablaablaa. silti, Vellunkin pitäisi ymmärtää perehtyä asioihin kunnolla eikä laukoa menemään tommosta paskaa kasvavia nuoria täynnä olevalle alustalle....
 
Savinainen avannut vaihteeksi sanaisen arkkunsa. Kukaan ei tosin yllättynyt siitä että tämäkin oli puhdasta öyhötystä vailla faktoja.

Ja näin sekin uhriutuminen koki nyt kolauksen, kun sanoi hyväksyvänsä muut sellaisena kun ne on mutta ei vaan halunnut sotkea tätä asiaa urheiluun. Taitaa ollakin vahvasti identifioitunut oikeistoon.
 
Takaisin
Ylös