Urheilu ja politiikka

Savinainen avannut vaihteeksi sanaisen arkkunsa. Kukaan ei tosin yllättynyt siitä että tämäkin oli puhdasta öyhötystä vailla faktoja.


Helppo tapa kalastella irtopisteitä omalta viiteryhmältään, kun äijjjät pääsevät keskenään kauhistelemaan miten se woketus on taas mennyt liian pitkälle jne.
 
Savinainen avannut vaihteeksi sanaisen arkkunsa. Kukaan ei tosin yllättynyt siitä että tämäkin oli puhdasta öyhötystä vailla faktoja.

jokaisella on oikeus mielipiteeseen ja oikeus ilmaista se blaablaablaa. silti, Vellunkin pitäisi ymmärtää perehtyä asioihin kunnolla eikä laukoa menemään tommosta paskaa kasvavia nuoria täynnä olevalle alustalle....
 
Savinainen avannut vaihteeksi sanaisen arkkunsa. Kukaan ei tosin yllättynyt siitä että tämäkin oli puhdasta öyhötystä vailla faktoja.

Ja näin sekin uhriutuminen koki nyt kolauksen, kun sanoi hyväksyvänsä muut sellaisena kun ne on mutta ei vaan halunnut sotkea tätä asiaa urheiluun. Taitaa ollakin vahvasti identifioitunut oikeistoon.
 
Kyllä siinä vaiheessa pitäisi jo herätä ymmärtämään, että ehkä oma sukupuoli ei ole mies, jos joutuu peniksen askartelemaan itselle. Se, että tämmöstä touhua järjestetään aikuisille on toinen asia, mutta 13-vuotiaille tämmösen järjestäminen on sairasta. Ja se, että puhutaan transnuorista, niin on jo uskomatonta. Yksikään 13-vuotias ei ole trans ellei hänelle ole aatetta tuputettu tai hän satu olemaan geneettisesti erityinen, joita ei ihan hirveästi tässä maailmassa ole.

Savinainen on monesti ollu ulostuloissaan väärässä, mutta tämä ulostulo oli täysin aiheellinen ja huoli on todellinen suomalaisten nuorten puolesta. Toki hänen videossaan vedettiin mutkat suoriksi.
 
Kyllä siinä vaiheessa pitäisi jo herätä ymmärtämään, että ehkä oma sukupuoli ei ole mies, jos joutuu peniksen askartelemaan itselle. Se, että tämmöstä touhua järjestetään aikuisille on toinen asia, mutta 13-vuotiaille tämmösen järjestäminen on sairasta. Ja se, että puhutaan transnuorista, niin on jo uskomatonta. Yksikään 13-vuotias ei ole trans ellei hänelle ole aatetta tuputettu tai hän satu olemaan geneettisesti erityinen, joita ei ihan hirveästi tässä maailmassa ole.

Savinainen on monesti ollu ulostuloissaan väärässä, mutta tämä ulostulo oli täysin aiheellinen ja huoli on todellinen suomalaisten nuorten puolesta. Toki hänen videossaan vedettiin mutkat suoriksi.
Nyt on taidettu aatetta tuputtaa sulle oikein kunnolla. Mene blokkiin kulkematta lähtöruudun kautta.
 
Nyt on taidettu aatetta tuputtaa sulle oikein kunnolla. Mene blokkiin kulkematta lähtöruudun kautta.
Ei oo tarvinnu tuputtaa onneks mitään, tämmöset itsestäänselvyydet nyt vaan luulis olevan kaikille selviä ja on monia vuosikymmeniä ollutkin, mutta ei ilmeisesti enää. Ei toki tarvi ihmetellä, minkä vuoksi konservatiivisuus on globaalisti kasvussa.
 
Savinainen on monesti ollu ulostuloissaan väärässä, mutta tämä ulostulo oli täysin aiheellinen ja huoli on todellinen suomalaisten nuorten puolesta. Toki hänen videossaan vedettiin mutkat suoriksi.
Niinpä niin. Nuoret ei voi hyvin ja masennus ja mielenterveysongelmat on lisääntynyt mutta irtopenikset mitkä lie ei ole se joka katkaisee kamelin selän. En ihmettele jos toikin pyrkii eduskuntaan jääkiekkoilijan statuksella pitämään poliittista teatteria yllä tekeytymällä persuksi. Naivia kyllä ajatella, että ketään Vellua tai valtahierarkian huipulla olevaa kiinnostaa nuorten hyvinvointi. Paljonko Vellu esimerkiksi lahjoittaa omasta palkkapussista pahasti puutteelliseen mielenterveystyöhön? Niinpä.

Sitä paitsi ketään ei pakoteta askartelemaan itselleen penistä. Halutaanko tämä nyt kieltää sillä varjolla, että nuorten hyvinvointi kärsii? Melkein sama asia kun kieltäisi mielivaltaisesti homoseksuaalisuuden, kuten näissä kehitysmaissa. 13 vuotiaalle ei tarvitse enään sensuroida tätä maailmaa, niin nuori ei kuitenkaan enään ole. Päiväkodissa toi olisi ihan eri asia.
 
Kyllä siinä vaiheessa pitäisi jo herätä ymmärtämään, että ehkä oma sukupuoli ei ole mies, jos joutuu peniksen askartelemaan itselle.
Lähdekriittisyys olisi hyvästä. Vaikka Veli-Matti toisin sanoisi, niin kyseisessä pajassa ei askarrella peniksiä, vaan packer-pusseja, jotka käsittääkseni muistuttaa enemmän jotain hernepussia kuin penistä.

Se, että tämmöstä touhua järjestetään aikuisille on toinen asia, mutta 13-vuotiaille tämmösen järjestäminen on sairasta.
Kyseiset packer pussit ovat yksinkertainen ja erittäin peruutettava tapa lieventää kehodysforiaa transsukupuolisille heidän haavoittuvimmassa iässä. Näin olemattoman haitan avut eivät ole millään tavalla sairaita.
Ja se, että puhutaan transnuorista, niin on jo uskomatonta. Yksikään 13-vuotias ei ole trans ellei hänelle ole aatetta tuputettu tai hän satu olemaan geneettisesti erityinen, joita ei ihan hirveästi tässä maailmassa ole.
Mihin tämä "tieto" perustuu? Savinaisen kaltaisiin vaikuttajiin?
 

Partasakkikin sitten innostui. Mutta eiköhän, kuten Savinaisenkin kohdalla, joku kohta täälläkin innostu puolustelemaan että ei hänkään nyt mitään vähemmistöjä oikeasti vihaa ja se on sananvapauden rajoittamista jos häntä tästä kritisoi.
 
Ja se, että puhutaan transnuorista, niin on jo uskomatonta. Yksikään 13-vuotias ei ole trans ellei hänelle ole aatetta tuputettu tai hän satu olemaan geneettisesti erityinen, joita ei ihan hirveästi tässä maailmassa ole.

Niin että siihen tarvitaan jonkun aatteen tuputtamista että huomaa ettei oma keho tunnu omalta ja tuntuu olevansa jotenkin poikkeava eikä istu siihen muottiin mitä mieheltä/naiselta odotetaan?
 

Partasakkikin sitten innostui. Mutta eiköhän, kuten Savinaisenkin kohdalla, joku kohta täälläkin innostu puolustelemaan että ei hänkään nyt mitään vähemmistöjä oikeasti vihaa ja se on sananvapauden rajoittamista jos häntä tästä kritisoi.

Useinhan se menee juuri noin, että joku tyyppi esittää jonkun näkemyksen hyvin epäkorrektilla tavalla, ja kun joku tästä huomauttaa niin "mitään ei saa enää sanoa". Todellisuudessa kukaan ei ole tuota Bartosakiakaan mitenkään cancelöinyt, vaikka tekojen ja puheiden perusteella syytä voisi ollakin.
 

Partasakkikin sitten innostui. Mutta eiköhän, kuten Savinaisenkin kohdalla, joku kohta täälläkin innostu puolustelemaan että ei hänkään nyt mitään vähemmistöjä oikeasti vihaa ja se on sananvapauden rajoittamista jos häntä tästä kritisoi.
Vittu mitkä älykköjen kokoontumisajot tuolla Savinaisen kommenttiboksissa. Raiskari-Pikkaraisesta alkaen on Niemisen Villeä, Ruben Rafkinia, Bartosakkia, Karjalaisen Miroa... :D :D :D Sekä tottakai puolet mouhojen organisaatiosta.
 
Vittu mitkä älykköjen kokoontumisajot tuolla Savinaisen kommenttiboksissa. Raiskari-Pikkaraisesta alkaen on Niemisen Villeä, Ruben Rafkinia, Bartosakkia, Karjalaisen Miroa... :D :D :D Sekä tottakai puolet mouhojen organisaatiosta.
Ketä siellä muita Tapparan organisaatiosta on ku Nemo Nieminen? Yritin etsiä, mutta ei osunu silmää. Toki ei tullut Karjalainenkaan vastaan.
 
Kyllä siinä vaiheessa pitäisi jo herätä ymmärtämään, että ehkä oma sukupuoli ei ole mies, jos joutuu peniksen askartelemaan itselle. Se, että tämmöstä touhua järjestetään aikuisille on toinen asia, mutta 13-vuotiaille tämmösen järjestäminen on sairasta. Ja se, että puhutaan transnuorista, niin on jo uskomatonta. Yksikään 13-vuotias ei ole trans ellei hänelle ole aatetta tuputettu tai hän satu olemaan geneettisesti erityinen, joita ei ihan hirveästi tässä maailmassa ole.

Savinainen on monesti ollu ulostuloissaan väärässä, mutta tämä ulostulo oli täysin aiheellinen ja huoli on todellinen suomalaisten nuorten puolesta. Toki hänen videossaan vedettiin mutkat suoriksi.
Ihan joutuvat? Tämä pride-työpajahan on vapaaehtoinen tapahtuma, johon voi osallistua kourallinen ihmisiä.

Jos ei näitä työpajoja ja vastaavia olisi, voisi nuoret vielä pahemmin kuin nyt. Tällaiset tilaisuudet ovat mahdollisuus puberteetti-ikäisille tuntea oma vartalo omakseen ja tutustua mahdollisesti samankaltaisesti tunteviin muihin nuoriin turvallisesti ja ilman häpeää. Se ei liene keneltäkään pois.

Jännä seurata, miten TPS tämän käsittelee, vai hiljeneekö seurajohto Vellun sanomisista "seuran sisäinen asia"-kortilla.
 
Vittu mitkä älykköjen kokoontumisajot tuolla Savinaisen kommenttiboksissa. Raiskari-Pikkaraisesta alkaen on Niemisen Villeä, Ruben Rafkinia, Bartosakkia, Karjalaisen Miroa... :D :D :D Sekä tottakai puolet mouhojen organisaatiosta.
Tuli kyllä huutonaurut pihalle kun tuohon listaan lisätään vielä muunmuassa Tyrväinen ja sitten se shokkityyppi. :D
 
Ketä siellä muita Tapparan organisaatiosta on ku Nemo Nieminen? Yritin etsiä, mutta ei osunu silmää. Toki ei tullut Karjalainenkaan vastaan.
Somevastaava ainakin, ilmeisesti nyt on kommenttinsa poistanut tai sitten en vain löydä sitä.
 
Takaisin
Ylös