Niilon Pojat

Ei ole kerrottu mistään loppukauden bänneistä. Mikä siinä luetun ymmärryksessä on niin vaikeata?
Viestistä ei tuota ole luettavissa. Nyt jukoliste. Tämä on kaikille todella epämääräistä. Se että Niilot sanovat että jotain jossain ei ole hyväksyttävää ja sitä protestoidaan ei auta ymmärtämään tilannetta yhtään. Anteeksi vaan mutta oletteko muka niin junnuja ettei esim työelämän perussäännöt ole tiedossa? Syy - seuraus. Jne.
 
Ei jumalauta... Onko ilmoitettu että perseilyistä tulee seuraukset?

edit. Ilveksen työntekijöille kyseessä on työelämä
 
Viestistä ei tuota ole luettavissa. Nyt jukoliste. Tämä on kaikille todella epämääräistä. Se että Niilot sanovat että jotain jossain ei ole hyväksyttävää ja sitä protestoidaan ei auta ymmärtämään tilannetta yhtään. Anteeksi vaan mutta oletteko muka niin junnuja ettei esim työelämän perussäännöt ole tiedossa? Syy - seuraus. Jne.
No ei varmaan kannattaisi sitten huudella tai puuttua asioihin joista ei itse tiedä tarpeeksi. Näyttää unohtuvan aina välillä että tää ei nimenomaan ole mitään työelämää ja yritystoimintaa vaan yksityisten ihmisten vapaa-ajan viettoa. Ole hyvä ja mene itse kannattamaan sinne päätyyn sen sijaan että huutelet täällä.
 
No ei varmaan kannattaisi sitten huudella tai puuttua asioihin joista ei itse tiedä tarpeeksi. Näyttää unohtuvan aina välillä että tää ei nimenomaan ole mitään työelämää ja yritystoimintaa vaan yksityisten ihmisten vapaa-ajan viettoa. Ole hyvä ja mene itse kannattamaan sinne päätyyn sen sijaan että huutelet täällä.
Tämä on nimenomaan työtä Ilveksen pelaajille ja työntekijöille. Ja juurihan täällä (vai oliko FF5sella) arvosteltiin porukkaa joka oli mennyt sinne päätyyn. Itse arvostan kannattajaryhmän työtä mutta tämä alkaa olemaan naurettavaa.
 
Takaisin
Ylös