Ipan pakki
Vakiokokoonpanossa
- Viestejä
- 649
Viestistä ei tuota ole luettavissa. Nyt jukoliste. Tämä on kaikille todella epämääräistä. Se että Niilot sanovat että jotain jossain ei ole hyväksyttävää ja sitä protestoidaan ei auta ymmärtämään tilannetta yhtään. Anteeksi vaan mutta oletteko muka niin junnuja ettei esim työelämän perussäännöt ole tiedossa? Syy - seuraus. Jne.Ei ole kerrottu mistään loppukauden bänneistä. Mikä siinä luetun ymmärryksessä on niin vaikeata?