Ilves-aiheiset pelaajahuhut

Kannattaako alkaa mitään ”ylikylän” pelaajaa enää kalliilla raijata tänne.
Mitä sä selität?
Näen kyllä Torskin pointin. Mielummin santsaisin puolustukseen tällä hetkellä ja vahvistaisin alakerran toimivuutta. Meillä on kuitenkin VL:n top 10 maalintekijöissä kaksi pelaajaa: Kanga 1. ja Hytönen 6. (jaettu Akin kanssa). Lisäksi Stjopin (, joka valitettavasti loukissa) ja Bamba, jonka taso ja uhka vastustajalle nousee peli peliltä.

Harvat Ilveksen viimeisimmistä peleistä on kaatunut hyökkäyksen huonouteen.
 
Juu. Onhan nuo vahvistukset vähän kuin laastareita polveen, kun jalka on poikki. Jos puhutaan loppukaudesta tai ensi kauden rakentamisesta niin se kannattaa aloittaa uudesta valmentajasta vaikka täksi kaudeksi ei vaikutuksia enää saataisikaan.
Silti tästäkin kaudesta pitäisi repiä jotain irti. Toki aika selvää on ettei Lehtosella kannata jatkaa..
 
Näen kyllä Torskin pointin. Mielummin santsaisin puolustukseen tällä hetkellä ja vahvistaisin alakerran toimivuutta. Meillä on kuitenkin VL:n top 10 maalintekijöissä kaksi pelaajaa: Kanga 1. ja Hytönen 6. (jaettu Akin kanssa). Lisäksi Stjopin (, joka valitettavasti loukissa) ja Bamba, jonka taso ja uhka vastustajalle nousee peli peliltä.

Harvat Ilveksen viimeisimmistä peleistä on kaatunut hyökkäyksen huonouteen.
Meillä on nyt Kanga. Onko meillä Kangaa enää loppukaudesta?
 
Varmaan hyvin pitkälti myös siitä kiinni kauanko Stjopin on telakalla miten hankinnoille on tarvetta. Mutta kyllä kai tavoite on edelleen koittaa sätkiä ainakin ylempään jatkosarjaan niin sitä ja europelejä ajatellen rosteriin olisi hyvä joku "suoraan avaukseen" menevä pelaaja hankkia. Mikäli Väisänen myös edelleen poissa, niin on toi puolustuspääkin melko vajaa.
 
Takaisin
Ylös