Ilves-aiheiset pelaajahuhut

Kannattaako alkaa mitään ”ylikylän” pelaajaa enää kalliilla raijata tänne.
Mitä sä selität?
Näen kyllä Torskin pointin. Mielummin santsaisin puolustukseen tällä hetkellä ja vahvistaisin alakerran toimivuutta. Meillä on kuitenkin VL:n top 10 maalintekijöissä kaksi pelaajaa: Kanga 1. ja Hytönen 6. (jaettu Akin kanssa). Lisäksi Stjopin (, joka valitettavasti loukissa) ja Bamba, jonka taso ja uhka vastustajalle nousee peli peliltä.

Harvat Ilveksen viimeisimmistä peleistä on kaatunut hyökkäyksen huonouteen.
 
Lehtoselle ei ainoatakaan pelaajaa enää. Paukut uuteen päävalmentajaan & jumankauta sassia

Juu. Onhan nuo vahvistukset vähän kuin laastareita polveen, kun jalka on poikki. Jos puhutaan loppukaudesta tai ensi kauden rakentamisesta niin se kannattaa aloittaa uudesta valmentajasta vaikka täksi kaudeksi ei vaikutuksia enää saataisikaan.
 
Juu. Onhan nuo vahvistukset vähän kuin laastareita polveen, kun jalka on poikki. Jos puhutaan loppukaudesta tai ensi kauden rakentamisesta niin se kannattaa aloittaa uudesta valmentajasta vaikka täksi kaudeksi ei vaikutuksia enää saataisikaan.
Silti tästäkin kaudesta pitäisi repiä jotain irti. Toki aika selvää on ettei Lehtosella kannata jatkaa..
 
Näen kyllä Torskin pointin. Mielummin santsaisin puolustukseen tällä hetkellä ja vahvistaisin alakerran toimivuutta. Meillä on kuitenkin VL:n top 10 maalintekijöissä kaksi pelaajaa: Kanga 1. ja Hytönen 6. (jaettu Akin kanssa). Lisäksi Stjopin (, joka valitettavasti loukissa) ja Bamba, jonka taso ja uhka vastustajalle nousee peli peliltä.

Harvat Ilveksen viimeisimmistä peleistä on kaatunut hyökkäyksen huonouteen.
Meillä on nyt Kanga. Onko meillä Kangaa enää loppukaudesta?
 
Takaisin
Ylös