Kyllä siinä vaiheessa pitäisi jo herätä ymmärtämään, että ehkä oma sukupuoli ei ole mies, jos joutuu peniksen askartelemaan itselle. Se, että tämmöstä touhua järjestetään aikuisille on toinen asia, mutta 13-vuotiaille tämmösen järjestäminen on sairasta. Ja se, että puhutaan transnuorista, niin on jo uskomatonta. Yksikään 13-vuotias ei ole trans ellei hänelle ole aatetta tuputettu tai hän satu olemaan geneettisesti erityinen, joita ei ihan hirveästi tässä maailmassa ole.
Savinainen on monesti ollu ulostuloissaan väärässä, mutta tämä ulostulo oli täysin aiheellinen ja huoli on todellinen suomalaisten nuorten puolesta. Toki hänen videossaan vedettiin mutkat suoriksi.