Zerofan
Luottopelaaja
Matsin lehdistötilaisuus.
Vieläköhän Jokelle maistuu Kouvolan lakritsi, kun joka pelin jälkeen tulee pussi?Matsin lehdistötilaisuus.
Jäi päätöserä näkemättä ja palstan kommenttien perusteella luulin että Malek on imuroinut jonkun punaviivaroikun längistä sisään.ESitten muuten erittäin hyvin esiintyneelle Malekille tuli imaisu helpossa paikassa ja se sekoitti Ilveksen pasmoja muutenkin ja muutaman paikan KooKoo sai siihen loppuun, mutta onneksi Malek kokosi itsensä ja tilkitsi maalin ja saatiin voitto kotiin.
Vieläköhän Jokelle maistuu Kouvolan lakritsi, kun joka pelin jälkeen tulee pussi?
Jäi päätöserä näkemättä ja palstan kommenttien perusteella luulin että Malek on imuroinut jonkun punaviivaroikun längistä sisään.
Katsoin koosteen niin siinähän Oden pääsee vetämään B-pisteen kohdalta takatolpan kautta sisään. Ok, nuo pitäisi ottaa peittämällä, mutta välillä noitakin menee kun noin läheltä pääsee vapaasti vetämään. Eilen nähtiin samanlainen maali Floridalta.
Oli otettavissa, mutta en tuota nyt miksikään imuroinniksi sanoisi. Oli myös laadukas laukaus Odenilta, joka onnistuu noista kerran sadasta. Tänään se sattui Ilvestä vastaan, mikä ei sinänsä ole yllätys, omat koirat jne..
Noinhan mä nimenomaan sanoin. Voi voi sun kanssas.Ratinen ja Najman on kyllä kovia pelimiehiä. Mäntykivi ja Suomi hupiukkoja. Olispa kaksi Ratista ja Najmania, niin ei tarvisi tuota toista kaksikkoa peluuttaa ollenkaan.
Sama kun Latvala ja Soini on ihan huippu-ukkoja verrattuna Johanssoniin ja Gazdaan.
Jokke tulee näkemään joulun Kouvostoliitossa. Ei niillä ole varaa potkia koutsia pois, eikä kyllä kannatakaan. Jokke hoitaa ton jengin playoffeihin. Hyvään paikkaan tulivat toki meitä vastaan. Vaikea paikkahan tuo oli, lepoetu meillä.Jouko vaikutti kyllä melkoisen alistuneelta. Noinkohan näkee joulun vielä Kouvolassa?
Siinähän sitä onkin haastetta kun 12/15 menee jatkoon....Jokke tulee näkemään joulun Kouvostoliitossa. Ei niillä ole varaa potkia koutsia pois, eikä kyllä kannatakaan. Jokke hoitaa ton jengin playoffeihin. Hyvään paikkaan tulivat toki meitä vastaan. Vaikea paikkahan tuo oli, lepoetu meillä.
Pilkunviilausta, mutta /16.Siinähän sitä onkin haastetta kun 12/15 menee jatkoon....
Jaa niin noi espoolaiset unohtu.Pilkunviilausta, mutta /16.
Noinhan mä nimenomaan sanoin. Voi voi sun kanssas.
Mielestäni se oli ihan perusteltu ehdotus tilanteessa kun joukkue kyntää ja on sekaisin kuin seinäkello.
Mä oon kirjoitellu ihan oikeesti typeriä juttuja. Kaivele niitä, mutta älä nyt iso mies paljasta typeryyttäsi tälläsillä tahallisilla väärinymmärryksillä.
Jokella taitaa olla 2 + 1, eikä tuo KooKoo nyt miltään kriisijoukkueelta vaikuta, vaan on sijoituksensakin puolesta aika odotetusti tässä vaiheessa. Kyllä Kouvolassakin tullaan laajennettuja säälejä pelaamaan ensi keväänä. Ja Joken vahattu nuppi kiiltää silloin penkin takana.Jouko vaikutti kyllä melkoisen alistuneelta. Noinkohan näkee joulun vielä Kouvolassa?
No hyvä. Mä jo ihmettelin et mikä hommaTuo(kin) viesti oli pieni pilke silmäkulmassa heitetty myöskin. Älä panikoi
Dostyhan on sanonut ihan itse että pitää Karhua parhaana valmentajana jonka alaisuudessa on saanut treenata. Kyllä se vain on se yksi suurimmista syistä miksi suomeen ja Tampereelle palaa. Tyttöystävän ohella.Anteeks offtopik mutta pakko puuttua koska tätä väittämää viljellään niin yleisesti. Deittaileeko Dosty nykyään Karhua vai ketä se tulee tänne köyrimään? Taitaa olla ihan muu syy miks tulee tänne treenaileen. Ja olihan Dosty ylikylän maalivahti jo tänne tullessaan, en osaa arvioida tapahtuiko kehitystä Karhun aikana.
Karhu tietysti kelpaa vanhana tuttuna valmentajaks, tuskin niin huono että olis tarvinnut vaihtaa käytävän toisen pään treeneihin.
Niin. Jos sijoitusta katsoo niin KooKoo on ihan odotetulla sijalla tällä hetkellä.Jokella taitaa olla 2 + 1, eikä tuo KooKoo nyt miltään kriisijoukkueelta vaikuta, vaan on sijoituksensakin puolesta aika odotetusti tässä vaiheessa.
Ketä tuo Farrance veti mailalla,Frimanniako? Meni iteltä ohi tuo tilanne.Niin. Jos sijoitusta katsoo niin KooKoo on ihan odotetulla sijalla tällä hetkellä.
Se on kuitenkin fakta, että viimeisestä 9 pelistä on 3 pistettä kasassa. Vastassa oli loukkaantumissuman keskellä oleva Pelicans. Viimeisen kymmenen pelin YV-prosentti on 8,33%. Viikonloppuna 2 tappiota joukkueille joilla on/oli heikko tuloskunto.
Puhumattakaan siitä että meidän kapteenilla on liki 20 peliin 1+2 ja 10 kaksiminuuttista jäähyä. Leskistä ei voisi yhtään vähempää kiinnostaa mikään mitä tuolla jäällä tapahtuu. Rooballa ei riitä jalka eikä kiekollinen taito. Ja tuo Farrancen eilinen törttöily on kirsikka kakun päällä.
Kyllä sitä vähemmästäkin samantasoisia joukkueita tituleerataan kriisijoukkueiksi.