2.11.2024 | KooKoo - Ilves

Alfred Lammas

Luottopelaaja
Eiköhän noilla virityksillä sentään KK:n kumoa. Kouvola viihtyy hyvin häntäpäässä osoittamatta suurempaa kiinnostusta kärjen suuntaan.

Eipä Ilveskään kaksinen ole, mutta jos nyt sentään edes joka toisen pelin pystyisimme voittaman ja nyt olisi se joka toinen juurikin.

IhanJuniori

Junioripelaaja
Hölö laittoi Laschin poppareille viime kaudella, että tuskin tuottaa vaikeuksia tehdä samaa Stranskylle.

IhanJuniori

Junioripelaaja
Se huippuimuri jatkaa maalilla. Tässä on pakko olla nyt se, että Devilsin lainasopimuksessa on pykälä tietyistä peliminuuteista, ei tätä muuten ymmärrä.
Puhut kannattamasi joukkueen pelaajista tohon sävyyn?

No sun kirjotukset tietäen ei yllätä.

Nailon

Rivipelaaja
Moderni Meskanen ykkösessä, Pavlatia ei uskalleta enää edes kokeilla, Pelli oikeassa laidassa, kun Latvalalla ja Soinilla ei riitä, Stransky ja Björkvist pelaa korttia katsomossa...

O tempora , o mores!

Eetu Fucking Mäkiniemi

Luottopelaaja
Ei se mun hahmotelma nyt älyttömästi Hölön aivoituksista eronnut.
Ykkönen palasiksi (osuma).
Mese Supin rinnalle (osuma), ai vittu mä nautin jos vanhalla tutkaparilla tänään lähtiskin. Urheiluromantikko haluaa nähdä Mesen hymyä ja Supin Kutserov nolook aivoituspasseja.
Rautanen sisään(osuma).
Kos sisään(osuma).

Mutta miksi Malek? Ei mitään Jakubia vastaan mutta miksi? Ei taida joukkueessakaan olla luottoa Pavlatiin. Tärkeä peli ottaa voitto ja henkistä pääomaa.

yellowgreen

Luottopelaaja
Miksi täällä oletetaan, että ei löydy luottoa Pavlatiin? Tai että on joku lainan ehto pelata 3 peliä 5 päivään?

Karhu voinut sanoa, että nyt vedetään Dominolle 3vk pikaintensiivikoulu sijoittumisreeniin ja siellä on paikat nii jumissa, että hyvä jos luukkua jaksaa avata. Ei sekoiteta pelillä nyt prosessia. Siellä on Anaheimin maalilla yks aika kova esimerkki Karhun duunin tasosta, jos Dosty reenailee kesät Suomessa. Kiire ei oo mihkää, leivotaan tässä rauhassa Pavlatista varma veskari tähän kauteen ja hyvä ykkönen ensi kauteen.

Samaan aikaan Malekin itsetunnolle vois tehdä hyvää onnistuminen. Onnistui tai ei, tulee 2vk huilia peleiltä. Ollu ärsyttäviä viimeiset pari peliä, niin annetaan mahdollisuus vetää timanttinen peli ennen taukoa. Tai sitten samanlainen pannukakku ja megadraivia maju-tauon treenien ajaksi. Malek myös tietääkseni veskari, joka tykkää pelata paljon ja parantaa kun on enemmän tatsia.

Mielestäni tämä peluutus on itse asiassa paljon perustellumpaa kuin Dominon peluutus tänään. Pavlatin peluutus olis sellanen "no kokeillaan, jos tällä lähtis". Torjuvat myös hyvin eri tavalla, jolloin puolustuspelikin on hieman erilaista, niin saadaan siihenkin jatkumoa.

Arzamas

Luottopelaaja
Ei se mun hahmotelma nyt älyttömästi Hölön aivoituksista eronnut.
Ykkönen palasiksi (osuma).
Mese Supin rinnalle (osuma), ai vittu mä nautin jos vanhalla tutkaparilla tänään lähtiskin. Urheiluromantikko haluaa nähdä Mesen hymyä ja Supin Kutserov nolook aivoituspasseja.
Rautanen sisään(osuma).
Kos sisään(osuma).

Mutta miksi Malek? Ei mitään Jakubia vastaan mutta miksi? Ei taida joukkueessakaan olla luottoa Pavlatiin. Tärkeä peli ottaa voitto ja henkistä pääomaa.

Ehkä Pavlat keskittyy nyt harjoitteluun kun etenkin sijoittumisessa on ollut suuria haasteita. Samoin taisi olla viime vuonna myös Malekin kanssa kun koppi lakkasi tarttumasta ensimmäisellä maajoukkuetauolla.

Soho

Tähtipelaaja
Kuulostaa myös omasta mielestä aivan selkeältä, että Pavlat treenaa tällä hetkellä. On ollut alku sen verran haparoivaa, pois lukien viimeinen CHL peli, että paras hyöty saadaan irti kunnon treenitauolla. En edelleenkään usko, että tähän mennessä on nähty parasta versiota Pavlatista.

Malekin itseluottamus kestää ekan vedon maaliin menemiset. Ei me häneen ole tällä viikolla hävitty, vaikka pystyykin parempaan. Raumalla Malek nosti tasoaan viimeiseen erään, Vaasassa mureni muun joukkueen rinnalla.

Vaikuttaa pelurilta, joka nauttii vastuusta. Itse uskon, että tänään Jakub pelaa viikon parhaan pelinsä. Omasta mielestä noi imuripuheet on aivan perseestä. Kannustusta ja onnistumisia nämä jätkät kaipaa.

Atso Keskiviiva

Vakiokokoonpanossa
Puhut kannattamasi joukkueen pelaajista tohon sävyyn?

No sun kirjotukset tietäen ei yllätä.
Tiedän että nykymaailmassa faktojen esiintuominen saattaa olla tuomittavaa ja epäsopivaa. Aina löytyy loukkaantujia ja ilmeisesti minäkin olen tämän viattoman mielipiteeni kanssa nyt ääri-jotain.

Hyrrä

Luottopelaaja
Eiköhän Stransky ole vaan saanut lomaa, että pääsee esim kotimaassa käymään ja kerkiää takaisin tauon harjoittelurinkiin tms. Hölöhän on jatkuvasti kehunut niitä samoja pelaajia joita täällä haukutaan, joten ei ole tässäkään tapauksessa syytä olettaa lepuutuksen taustalla olevan foorumin aggressiosyitä :) :):)

Pelisilmä

Vakiokokoonpanossa
Hallin vieressä majoituksessa 5 tähden hotellissa. Ippa vie tänään.

Liitteet

• IMG_0229.jpeg
    IMG_0229.jpeg
    982,5 KB · kertaa luettu: 60
  • IMG_0228.jpeg
    IMG_0228.jpeg
    1,9 MB · kertaa luettu: 60

Nailon

Rivipelaaja
Miksi täällä oletetaan, että ei löydy luottoa Pavlatiin?
Jos siellä Karhu joutuu vetämään 24 vuotiaalle maalivahdille kesken kauden niin kovaa tekniikkaharjoitusta, että ei voi kolmeen viikkoon laittaa maaliin, niin tämä mielestäni juuri osoittaa luoton puuttumista Pavlatiin.

Dostalia ja Dominoa en lähtisi vertailemaan, kun puhutaan hieman eri luokan maalivahdeista. Vähän sama kuin minä käyttäisin Kolppasta perusteluna sille, että Karhu ei saa Pavlatin ongelmia korjattua. Tuskinpa täällä foorumilla kukaan niin pihalla on, että alkaisi kritisoimaan Karhun ammattitaitoa.

Itse lähinnä olen yhtä miinusmerkkiä antamassa Koskelalle, joka epäonnistui Pavlatin skouttaamisessa. Jos Pavlatin heikkoudet olisi ollut etukäteen tiedossa, niin ei tällaisia kesken kauden tapahtuneita korjausliikkeitä tähtäisi nyt vaan syksyllä. Enkä usko Pavlatin palkan olevan liigan kakkosmaalivahvin tasolla, mikä ainakin toivottavasti pelaajahankinoissa otetaan Ilveksessä vielä huomioon.

Samaan aikaan Malekin itsetunnolle vois tehdä hyvää onnistuminen. Onnistui tai ei, tulee 2vk huilia peleiltä. Ollu ärsyttäviä viimeiset pari peliä, niin annetaan mahdollisuus vetää timanttinen peli ennen taukoa. Tai sitten samanlainen pannukakku ja megadraivia maju-tauon treenien ajaksi. Malek myös tietääkseni veskari, joka tykkää pelata paljon ja parantaa kun on enemmän tatsia.

Mielestäni tämä peluutus on itse asiassa paljon perustellumpaa kuin Dominon peluutus tänään. Pavlatin peluutus olis sellanen "no kokeillaan, jos tällä lähtis". Torjuvat myös hyvin eri tavalla, jolloin puolustuspelikin on hieman erilaista, niin saadaan siihenkin jatkumoa.

Nämä ovat kyllä hyviä pointteja. Valmennus osoittaa Malekille, että ykkösmaalivahdin paikka on hänen, vaikka alla olisi pari heikompaa peliä. Tänään onnistuminen voi tuottaa Malekin itseluottamukselle pitkäkantaista hedelmää.
Ja tuo maalivahtien torjuntatyylien erilaisuus on varmasti osaltaan huonontanut PAPP:ia.

yellowgreen

Luottopelaaja
Jos siellä Karhu joutuu vetämään 24 vuotiaalle maalivahdille kesken kauden niin kovaa tekniikkaharjoitusta, että ei voi kolmeen viikkoon laittaa maaliin, niin tämä mielestäni juuri osoittaa luoton puuttumista Pavlatiin.

Dostalia ja Dominoa en lähtisi vertailemaan, kun puhutaan hieman eri luokan maalivahdeista. Vähän sama kuin minä käyttäisin Kolppasta perusteluna sille, että Karhu ei saa Pavlatin ongelmia korjattua. Tuskinpa täällä foorumilla kukaan niin pihalla on, että alkaisi kritisoimaan Karhun ammattitaitoa.

Itse lähinnä olen yhtä miinusmerkkiä antamassa Koskelalle, joka epäonnistui Pavlatin skouttaamisessa. Jos Pavlatin heikkoudet olisi ollut etukäteen tiedossa, niin ei tällaisia kesken kauden tapahtuneita korjausliikkeitä tähtäisi nyt vaan syksyllä. Enkä usko Pavlatin palkan olevan liigan kakkosmaalivahvin tasolla, mikä ainakin toivottavasti pelaajahankinoissa otetaan Ilveksessä vielä huomioon.

Nämä ovat kyllä hyviä pointteja. Valmennus osoittaa Malekille, että ykkösmaalivahdin paikka on hänen, vaikka alla olisi pari heikompaa peliä. Tänään onnistuminen voi tuottaa Malekin itseluottamukselle pitkäkantaista hedelmää.
Ja tuo maalivahtien torjuntatyylien erilaisuus on varmasti osaltaan huonontanut PAPP:ia.
No sikäli mielestäni on merkitystä pelitauolla, että silloin pelin tapahtumat ja tulos ei vaikuta treenikauteen. Najmanin kohdalla Hölö jo puhui, että kestää tottua, kun pelityyli erilainen Suomessa kuin Tshekissä. Peliä tehdään luistelusta, ei liu'usta yms.
Vielä kuitenkin nuorehko maalivahti, joka ekaa kautta ulkomailla, ja varmasti sijoittumiseen vaikuttaa merkittävästi pelinopeus ja -tapa. Nyt on ollut hapuilua Pavlatilla ja Karhu on voinut hyvin nähdä nyt tarpeelliseksi vetää treenijaksoa ja sitä kehitystä ei olla haluttu lähteä sotkemaan pelillä, vaikka olisikin luottoa, että yksittäinen peli menee ihan OK.

Muistaakseni Malekilla oli samanlainen ajanjakso viime syksynä, että Gunnarson pelasi enemmän hetken.