Adam Najman

FightBackIpa

Luottopelaaja
Voisi kuvitella, että jos pelaisi huomenna, olisi mainoskampanja jo kovassa vauhdissa. Satavarmasti sen +1000 lisäkatsojaa halliin tulisi Adamin paluumatsiin.

Soho

Tähtipelaaja
Voisi kuvitella, että jos pelaisi huomenna, olisi mainoskampanja jo kovassa vauhdissa. Satavarmasti sen +1000 lisäkatsojaa halliin tulisi Adamin paluumatsiin.
En usko tuohon. Onko kuitenkaan normikatsojalle ihan niin kova juttu. Ei Najman kovin tunnettu pelaaja ole.

En myöskään repisi tästä irti mitään liian isoa spektaakkelia. Varmasti paineet on muutenkin riittävän kovat herralla.

Hieno hetki ilman muuta, jos palaa kehiin.

Miika Lundin

Luottopelaaja
Toivon toimistolta jotain omaa "Keltavihreiden* munien puolesta kampanjaa" Adamin paluuotteluun. Voisin itsekin lähteä ihan rahalahjalla liikkeelle, kun itse peleissä käynti on osoittautunut ylivoimaiseksi.

(* aikamoinen näky, kun aamulla itseni yllättäisi :D )

Tosa Veskala

Rivipelaaja
Toivon toimistolta jotain omaa "Keltavihreiden* munien puolesta kampanjaa" Adamin paluuotteluun.
1740567153186.png

Tosa Veskala

Rivipelaaja
Kuulostaa kyllä absurdilta. Tarkottaisi käytännössä sitä, että on treenannut hoitojensakin aikana, mikä mahdollista kai, mutta tuskin kovin veren maku suussa.

"Lääkärit aina kysyivät, miten olen voinut. Vastasin, että olen treenannut ihan normaalisti. Syöpä ei näkynyt harjoittelussa. Tein salilla sellaisia ennätyksiä, mitä en ole ikinä ennen tehnyt" — Jimi Suomi

FightBackIpa

Luottopelaaja
"Lääkärit aina kysyivät, miten olen voinut. Vastasin, että olen treenannut ihan normaalisti. Syöpä ei näkynyt harjoittelussa. Tein salilla sellaisia ennätyksiä, mitä en ole ikinä ennen tehnyt" — Jimi Suomi

Kivessyövän hoito taisi kyllä tosiaan olla melko "lempeä", joten ehkäpä fyysinen harjoittelu on ollut aika normaalia?!

Jännityksellä kyllä huomista kokoonpanoa odottaa, onko Adam siellä. Totuus on silti varmaan normi Ilves tuuria..ei kokoonpanossa ja sen lisäksi influenssa on vienyt uusia miehiä, Calle, Nikke, Domino, Mänty ja Lööke. Tilalle Tukio ja Harkimo.

Gazdan lämäri

Vakiokokoonpanossa
Kivessyövän hoito taisi kyllä tosiaan olla melko "lempeä", joten ehkäpä fyysinen harjoittelu on ollut aika normaalia?!

Jännityksellä kyllä huomista kokoonpanoa odottaa, onko Adam siellä. Totuus on silti varmaan normi Ilves tuuria..ei kokoonpanossa ja sen lisäksi influenssa on vienyt uusia miehiä, Calle, Nikke, Domino, Mänty ja Lööke. Tilalle Tukio ja Harkimo.
Mänty on teräsmies, pelaa vaikka mikä olis