Adam Najman

Status
Viestiketju on suljettu.

Serve

Luottopelaaja
Antaa Najmanin hakea tuossa kolmosessa tuntumaa

Juuri näin.

Annetaan rauhassa aikaa sopeutua Liigan pelityyliin, nyt on YKSI liigapeli, eikä siitä kannata vetää suurempia johtopäätöksiä. Ja tiedän kyllä,ettei ollut CHL:säkään loistava, niin kuin ei muukaan joukkue.

Najmanin ja Näden pitää parantaa paljon,enkä epäile hetkeäkään,etteikö näin tapahtuisi

hanhenkaula

Vakiokokoonpanossa
Omaan silmään Adamin peli näytti siltä, että oli kovat paineet onnistua pisteiden teossa.
Ylivoimalla toimitti kiekkoa maalille erittäin hanakasti ja pyrki pikaisesti saamaan kiekon verkkoon.
Ei tuottanut onnistumisia, kun Supikaan ei tehnyt läpiajostaan.

Luulisin, että kun saa hieman rauhaa tekemiselleen niin alkaa verkotkin heilumaan niiden kentällä.
Toivottavasti ainakin!

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Omaan silmään Adamin peli näytti siltä, että oli kovat paineet onnistua pisteiden teossa.
Ylivoimalla toimitti kiekkoa maalille erittäin hanakasti ja pyrki pikaisesti saamaan kiekon verkkoon.
Ei tuottanut onnistumisia, kun Supikaan ei tehnyt läpiajostaan.

Luulisin, että kun saa hieman rauhaa tekemiselleen niin alkaa verkotkin heilumaan niiden kentällä.
Toivottavasti ainakin!
Pakottamallahan se haluttu tulos ei koskaan tule vaan hyvän tekemisen tuloksena ja seurauksena.
Niin kauan kuin Ilves voittaa, niin riittää yksittäisen pelaajan kohdalla perusvarma peli ilman suuria virheitä.
Ei meille kannattajille lopulta sillä ole merkitystä tekeekö sen maalin Najman, Mäntykivi tai jopa Parikka, kunhan joukkue tekee niitä riittävän määrän.

hanhenkaula

Vakiokokoonpanossa
Pakottamallahan se haluttu tulos ei koskaan tule vaan hyvän tekemisen tuloksena ja seurauksena.
Niin kauan kuin Ilves voittaa, niin riittää yksittäisen pelaajan kohdalla perusvarma peli ilman suuria virheitä.
Ei meille kannattajille lopulta sillä ole merkitystä tekeekö sen maalin Najman, Mäntykivi tai jopa Parikka, kunhan joukkue tekee niitä riittävän määrän.
Jep, juuri näin.
Kuitenkin yhden peliä rytmittävän yksilön mailan puristaminen voi "viedä" ne maalit kenttäkavereiltakin.
Toivotaan, että ketsuppipurkki aukee ja rentous löytää kentälle asti :)

Vielä toistaiseksi ei olla saatu ihan sitä mitä tilattiin. Mikä mahtaa olla suurin syy? Voisin kuvitella, että paikka 3. sentterinä ei ole se, mitä hän itse odotti, eikä ainakaan sitä mitä minä odotin.

Hieman jo jännittää, jos ajaudutaan tilanteeseen, jossa tehot on yhden superketjun varassa ja loput painaa kiikareilla.

IhanJuniori

Junioripelaaja
Vielä toistaiseksi ei olla saatu ihan sitä mitä tilattiin. Mikä mahtaa olla suurin syy? Voisin kuvitella, että paikka 3. sentterinä ei ole se, mitä hän itse odotti, eikä ainakaan sitä mitä minä odotin.
Tässä haetaan nyt varmaan aika paljon koostumuksia tuon meidän ykkösen takana.
Ei ole Najman vielä säväyttänyt, mutta niinhän oli esimerkiksi Stranskyn alkukausi viime vuonna vähän vaisu.

Itse uskon, että kun pääsee paremmin sisälle Liigaan ja laiturit alkaa löytyyn niin sitä tulostakin alkaa tulemaan.
Kaksi peliä Liigaa vasta pelattu, että aikaahan meillä on vielä vaikka kuinka paljon.

Eetu Fucking Mäkiniemi

Luottopelaaja

Hieman jo jännittää, jos ajaudutaan tilanteeseen, jossa tehot on yhden superketjun varassa ja loput painaa kiikareilla.
Erikoista on, että muutenkin vähän yskivässä ylivoimassa löydetään paikka kaverille jolla selvästi ei vielä kulje.
Sen ei pitäisi olla niin päin, että ylivoimavastuun turvin herätellään pelaajaa.

Mun silmillä Najmanin trendi on ollut kaiken lisäksi kokoajan enemmän laskeva kuin nouseva.

Omassa päässä selvästi joukkueen huonoin sentteri. Toivottavasti löytäisi jonkun kanssa kemian ja saisi peliä kuntoon.

Jos meno jatkuu kuukauden pari samanlaisena alkaa paluukyydin peikko heräilemään.

Kymmenen peliä alla, kohta pitäisi alkaa karstojen irtoamaan varsinkin kun nyt pelataan kotoisaa jo.

Ipa1

Vakiokokoonpanossa
Luulen että parantaa ja paljo kauden aikana ja melki saletti siitä oon.. vähä aikaa pitää antaa

FightBackIpa

Luottopelaaja
Niin, että kahden pelin ja yhden erän jälkeen luiskaan? Kaveri on ensimmäistä kertaa kotimaansa ulkopuolella ja SEITSEMÄN (7) erän jälkeen luiskaan?
Joo hulluksi alkaa menemään vaatimustaso. Jos ei jokainen pelaaja jokaisessa erässä tee elämänsä parasta erää, niin luiskaan menee tällä foorumilla. Nautitaan nyt noista ukoista ja siitä itseluottamuksesta millä tuolla vetävät ja odotellaan että Meset, Ratit ja Najmanit ovat takaisin.

ifor74

Luottopelaaja
Aloitus % tänään hurja 0!!!
Ei mikään huono pelaaja, tarvii nyt antaa aikaa päästä suomalaiseen kiekkoon sisälle, eiköhän Adam vielä vahvistus ole.

Blackwolf

Luottopelaaja
Najman on niin klassinen kaarteleva, hyvällä pelikäsityksellä varustettu nikkarisentteri, että vaatii laidoilleen vauhtia ja kamppailuvoimaa. Ratinen on hyvä match, toivottavasti myös palaava Väisänen.

yellowgreen

Luottopelaaja
Mua kiinnostaisi nähdä Najman Väisäsen kanssa, mutta myös kokeilisin vielä uudelleen Stranskyn ja Mesen kanssa. Siinä on vaan liian herkullinen potentiaali, että vielä sitä luovuttaisin.

rabatti

Vakiokokoonpanossa
Toivottavasti ei oo uusi Ondrej Roman. Ei oo nyt oikein ollu sitä mitä hehkutettiin.
Joo, annetaan aikaa sopeutua.

Slite

Luottopelaaja
Vaikeaa on. Puolustusalueella ei oikein ota miestä eikä paikkaa, vaan haahuilee jossain siellä välissä. Olemus on erittäin arka, eikä pääse näyttämään kiekollista taitoaan jota siellä varmasti on. Jos veikata pitäisi, niin sanoisin että osoite löytyy kevään tullessa jälleen Tsekinmaalta.

Status
Viestiketju on suljettu.