Adam Najman

Status
Viestiketju on suljettu.

toskala

Luottopelaaja
Mä en nää yhtään mitään hyvää tämän kaverin pelissä. On vielä omiinkin ihan pirun vetelä ja tarvisi Joona Ikoset molemminpuolin turvaamaan. Kruununa turha jäähy joka olin lopun alkua. Ratista voidaan vetää virheestä tikunnokkaan, mutta Najman on ongelma numero 1.

Ekalla ylivoimalla heitteli kyllä komeita syöttöjä, eli syöttötaitoa löytyy, mutta jäi siihen sen hyödyt jäi kun ei muut ole samalla sivulla.

No, sitten hävisikin kuvasta täysin.

Oon kanssa koittanut luoda vielä uskoa kaveriin, mutta ikävältä tää näyttää. Najmanin elekielikin näytti pahalta muutaman kerran istuessaan vaihtoaitioon. Ei taida olla kovin tyytyväinen omaan suorittamiseensa tällä hetkellä. Valitettavasti tästä ei taida kuoriutua meille sitä puuttuvaa kakkosen sentteriä tälle kaudelle.

Teme-74

Luottopelaaja
Oon kanssa koittanut luoda vielä uskoa kaveriin, mutta ikävältä tää näyttää. Najmanin elekielikin näytti pahalta muutaman kerran istuessaan vaihtoaitioon. Ei taida olla kovin tyytyväinen omaan suorittamiseensa tällä hetkellä. Valitettavasti tästä ei taida kuoriutua meille sitä puuttuvaa kakkosen sentteriä tälle kaudelle.
Kehonkieli alkaa muistuttaan Romania. Ilmeisesti tajuamassa itsekkin että väärä sarja, vääränlainen fyysinen vaade jne... Nyt sanoisin että tälle lämmintä kättä ja verkot vesille, tai siis kai ne nyt on jo.

Teme-74

Luottopelaaja
Ekalla ylivoimalla heitteli kyllä komeita syöttöjä, eli syöttötaitoa löytyy, mutta jäi siihen sen hyödyt jäi kun ei muut ole samalla sivulla.

No, sitten hävisikin kuvasta täysin.
Ei syöttötaidoissa vikaa olekkaan, eikä pelikäsityskään sinänsä tuhnu ole. Ohan toi aika monta paikkaa saanut syötettyä poikittain hyökkäysalueella, mutta siihen se jääkin.

ifor74

Luottopelaaja
Juuri näin. Ja tarkennuksena vielä, kun hankitaan hyökkääjää, varsinkin sentteriä, jolla kuitenkin lähtökohtaisestikin puolustusvastuuta.

Najmanin aatokset ovat liigan luisteluvaateesta varmaan olleet tyystin erilaiset kuin Klingbergin, joka haastattelun mukaan kuulemma on omimmillaan ns. "päästä päähän kiekossa".

Mun mielestä kun hankitaan ketä tahansa pelaajaa niin pitää olla vähän parempaa faktaa kun tää fanien elite-skouttaus.

Tinke18

Vakiokokoonpanossa
Mun mielestä Najman oli eilen pelin alkupuolella paremmin pelissä sisällä ja pelasi parasta peliään aikoihin. Loppupuoli pelistä oli sitten taas vaisumpaa. Eikä se alkukaan nyt mitään säkenöintiä ollut, mutta olin näkevinäni pieniä välähdyksiä paremmasta. Paljon on töitä tehtävänä, jotta tästä jotain saadaan irti. Puolustussuuntaan tuo koko ketju on aika katastrofialtis. Istumapaikoillakin oltiin jo lähdössä isommalla porukalla mukaan Osaston Ilves Tampere - chanttiin, kun Najmanin jäähy katkaisi sen yrityksen. Mutta mä uskon, että tällä kaudella se vielä kajahtaa ”koko” hallin voimin ja sen mä haluan kyllä kokea paikanpäällä. Eteenpäin.

Luottopelaaja
Mielestäni heräämisen merkkejä on nähtävissä. Viimeiset kolme peliä ollut mielestäni jo aika näkyvä verrattuna aikaisempaan ja tarjoillut hyviä paikkoja kavereille ilman palkintoa. Nyt sai toki syöttöpisteen ja kemiaa tuntuu jo hieman löytyvän Svejkovskyn kanssa. Sentteri silti hankintaan, jos sellainen löytyy, mutta epäilen että ei löydy. Hyvä laiturikaan ei välttämättä olisi kuitenkaan katastrofi, jos Najman jatkaa kehitystä.

Blackhawk

Luottopelaaja
Mielestäni heräämisen merkkejä on nähtävissä. Viimeiset kolme peliä ollut mielestäni jo aika näkyvä verrattuna aikaisempaan ja tarjoillut hyviä paikkoja kavereille ilman palkintoa. Nyt sai toki syöttöpisteen ja kemiaa tuntuu jo hieman löytyvän Svejkovskyn kanssa. Sentteri silti hankintaan, jos sellainen löytyy, mutta epäilen että ei löydy. Hyvä laiturikaan ei välttämättä olisi kuitenkaan katastrofi, jos Najman jatkaa kehitystä.
Auttaa paljon jos kokoonpanon saisi rauhoitettua useammaksi peliksi. Tässä mielessä mikään muu ketju ei ole samalla viivalla ykkösen kanssa ja nämä ovat jatkaneet yhdessä, vaikka heikompia pelejäkin on heille tullut.

Kaiffari

Rivipelaaja
Ei mielestäni vieläkään tarpeeksi hyvää. Tästä vielä napsu parempaan niin ollaan lähellä. Puolustus päässä isoissa vaikeuksissa. Lopun 5v3 ylivoimalla takatolpalla huippu tontti eikä vieläkään. Huomaa kyllä, että itseluottamus hukassa.

Kaiffari

Rivipelaaja
Onko sinulla antaa jotain tämän väitteen tueksi?
Ei mitään tilastoja vain tuntuma jolla viikonlopun pelit katselin. Lähinnä se, että pitkät myllyt jotka tulee meitä vastaan niin Najmanin kenttä on usein jäällä. Esimerkiksi eilen Tapparan ensimmäinen maali ja tänään toisessa erässä tuli paljon pitkiä puolustus jaksoja juuri hänen ketjuaan vastaan. Ketjun muilla miehillä tietysti myös aina oma vaikutus näihin. Svejkovskykaan ole mikään vahva kamppailija omissa.

tggmn

Vakiokokoonpanossa
sehän on hyvä jos ei ole tyytyväinen, jos samaan aikaan haluaa kehittyä pelaajana. Jos ei liigassa pärjää, niin turha odottaa mitään seuraaviakaan urasteppei, varmasti tietää tämän.

Paatelainen

Luottopelaaja
Najman näytti eilen ihan aidolta kakkossentteriltä. Hieno alustus kolmanteen maaliin ja peliaikaa toiseksi eniten hyökkääjistä. Näillä esityksillä jatkoon.

Yritin eilen katsoa miehen otteita tarkasti ja nähdä hyvää, mutta en kyllä nähnyt. Ei uskalla mitään. Ei edes ampua. Ylivoimallakin siirtää vain kiekon pois ja vastustaja aina tietää ettei hän ainakaan ammu. Oli selvässä läpiajossa, josta syötti vahvasti pidetylle kaverille ja kiekko meni maaliin jalasta kauhealla tuurilla. -1.

Status
Viestiketju on suljettu.