WillieGunn
Luottopelaaja
Hienoa nähdä mies lootassa tänään! Onneks mun korviin kantautuneet huhut oli vääriä.
Äijä kaiutti viiveellä 14vrk koronakaranteenia...
Hienoa nähdä mies lootassa tänään! Onneks mun korviin kantautuneet huhut oli vääriä.
Kauheasti ei etukäteen Salmelan "paluu" nosta tunteita..Johtuen juurikin miehen kaukalon ulkopuolella tapahtuneista asioista..ja siitä,että ollut pelaamatta koko syksyn..Toivon kuitenkin että yllättää,ja on oikea vahvistus.
Tässä vielä itse juttukin, sisältää Salmelan uramuistelua tähän päivään asti.
Ilveksessä debytoiva Anssi Salmela avautuu uransa nousuista, legendaarisista tarinoista ja raskaista viime vuosista: ”Mietinköhän minä silloin mitään?”
Anssi Salmela palasi Ilves-paitaan liki 30 vuoden tauon jälkeen. Pitkän linjan huippupuolustaja harkitsi jo uransa lopettamista, kun urheilujohtaja Timo Koskela soitti.www.aamulehti.fi
Salmela pelaa lauantaina Ilveksessä ensimmäisen ottelunsa sitten 1990-luvun lopun ja juniorivuosien. Debyyttipelissä vastassa on KalPa.
–Täysiähän tässä yrittää. Olen ollut pelaamatta, niin ei voi liiallisuuksia odottaa. Katsotaan ensin, onko minusta mitään apua. Ilveksellä meni alkukausi hyvin. Nyt on vaikeampaa, mutta olisi hienoa päästä playoffeihin ja menestyä. Sitä haetaan.
Salmela on ammattimies. Kyllä tulee näyttämään vielä mitä osaa.
Peltomaa sanoi hetki sitten Funilla että Anssin piti pelata vasta parin kolmen viikon jälkeen mutta valmennus oli eri mieltä ja mies on nyt jo mukana. Ehkä siinä huhussa oli sittenkin jotain perää.Hienoa nähdä mies lootassa tänään! Onneks mun korviin kantautuneet huhut oli vääriä.
Peltomaa sanoi hetki sitten Funilla että Anssin piti pelata vasta parin kolmen viikon jälkeen mutta valmennus oli eri mieltä ja mies on nyt jo mukana. Ehkä siinä huhussa oli sittenkin jotain perää.
Pääasia että Salmela on tänää kaukalossa!
Hienoa nähdä Anssi Salmela Ilveksessä. Hänen tulonsa nosti puolustuksen uskattavuutta monta pykälää, varsinkin kun näyttää siltä, että Bono ei taida pelata vielä pitkään aikaan... epäilen, että nykyinen kausi jää väliin häneltä.
Mutta Anssi näyttää tänään puolustamisen mallia, vaikka ei olekaan hetkeen pelannut. Kokemusta ja taitoa on.
Eikö näitä nyt joku voisi copypastee tänne?
Helkatin maksumuurit.