Antti Pennanen - Ilveksen päävalmentaja 2022-2024

Slite

Luottopelaaja
Mielestäni fysiikkavalmennuksen onnistumisen pohtiminen on ihan aiheellista. Omaan silmääni näyttää esim. siltä, että vaikka esimerkiksi Eemeli Suomen kunto (mitä ikinä sillä tarkkaan ottaen tarkoitetaankaan) olisi jatkuvasti vain koventunut, niin se ei oikein korreloi jäällä nähtyihin asioihin. Tietysti aika kultaa muistot, mutta mielestäni Eemeli Suomi oli kolme neljä vuotta sitten huomattavasti terävämpi ja liukkaampi pideltävä vastustajille.

Beast

Luottopelaaja
Mielestäni fysiikkavalmennuksen onnistumisen pohtiminen on ihan aiheellista. Omaan silmääni näyttää esim. siltä, että vaikka esimerkiksi Eemeli Suomen kunto (mitä ikinä sillä tarkkaan ottaen tarkoitetaankaan) olisi jatkuvasti vain koventunut, niin se ei oikein korreloi jäällä nähtyihin asioihin. Tietysti aika kultaa muistot, mutta mielestäni Eemeli Suomi oli kolme neljä vuotta sitten huomattavasti terävämpi ja liukkaampi pideltävä vastustajille.

Joku ainakin sanoi kuulleensa, että loukkaantumiset vaivanneet. Sen takia taso tietyllä tavalla laski jossain vaiheessa.

Enkä tarkoita tämän kauden loukkeja vaan aikasemmin tullut.

Viimeksi muokattu:

Keltavihreä

Luottopelaaja
No mitäs vittua tässä sitten Pennaselle kenkää sitten vaan jo ennen kauden alkua… olisko sopiva syy joukkueen pelilliset esitykset…. Ei hyvää päivää tätä osan Joken jumaloimista….olisko aika miettiä että pysyykö tässä Ilves veneessä vai hyppääkö Joken veneeseen…..
En nyt ihan kaikkia kirjoituksia taakse päin lukenut, mutta itse en kirjoittanut, enkä löytänyt muitakaan kirjoituksia, missä olisi Jokkea jumaloitu, saatika edes mainittu millään tapaa.(sen suurimman Jokke-fanin kirjoituksia en edes lue)

Vaikka mielestäni Pennanen ja Näppilä epäonnistuivatkin viime kaudella, niin missään kohtaa itse en ole vaatinut heille potkuja tai ikävöinyt Jokkea.

Päinvastoin jossain kohtaa olen kirjoittanut, että näillä pitää nyt mennä Pendon sopimuksen loppuun asti.

Robert ja Nollakulma

Luottopelaaja
Täällä on aina jokaista pientäkin kritisointia itketty ja jokainen kritisointi on bussin alle heittämistä.
Strömssöö ajatuksilla niin peukkuja satelee.

Niin ja ilmeisesti vika ei koskaan löydy sieltä peilistä? Kai tiedät millä nimellä tällaista henkilöä kutsutaan?

Onhan luistelu ja etenkin räjähtävyyden puute aina ollut Suomen heikointa aluetta. Omaan silmään on juuri tätä saanut paikattua voimalla, eli toisin sanoen kestää vastustajan paineen (iholla).

Mitä muuten tuohon fysiikkavalmennukseen tulee, niin kyllä ne pelaajat kapinoisivat (esim TPS) jos siellä asioita tehtäisiin väärin. Kaiken järjen mukaan Näppilän koulutus + tausta ja kokemukset eivät pitäisi mahdollistaa mitään väärin treenaamista.

Viimeksi muokattu:

Lippu liehuu näin

Luottopelaaja
Positiivista kumminkin kuulla että Pendo näkee ongelmakohdat. Myrrä olisi heittänyt jotain tämä bändiä ei soita hitaita ja treeni ollut tosi kovaa

Rauno Repomies

Tähtipelaaja
Olen samaa mieltä mutta en usko että syynä on fysiikka tai väärä harjoittelu vaan yksinkertaisesti se että Eemeli on joutunut nyt myös pelaamaan ilman kunnon kiekottelukaveria eli laatusentteriä. Aiemmin oli Sandellia, Ruotsalaista jne kenen kanssa ajatukset menivät yksiin.

Konnan kanssa ei homma lähtenyt missään vaiheessa toimimaan ja Balu kyllä toi hyvin kiekkoa jalalla mutta siihen se vähän jäi hänen kanssaan.

Peli on mennyt Eemelillä paikoin puskemiseksi ja en tiedä kantaako välillä liian kovaa painetta itse tekemisestään kun sellainen raikkaus ja vapaus siitä on vähän uupunut.

Toivotaan että Palveen tai mahdollisen herra X:n kanssa homma lähtee heti toiminaan ja Eemeli saa sitä rentoutta tekemiseen.

Iksan Kalapuikot

Luottopelaaja
Eemeli on parhaimmillaan laidassa möyrimässä ja varmaan sen takia se siellä aina möyriikin. Ikonen oli saanut voimaa viimekaudelle ja pärjäsi laidoissa ihan hyvin, mutta syön hattuni jos Mesestä on tullut laitamöyrijä näiden parin vuoden aikana. En tiedä kuka paras olisi Eemelin oikealle laidalle ensi kaudelle.

Voihan se olla että Pennasella on hieman muista valmentajista poikkeava näkemys ja hän haluaa kehittää aerobista kuntoa keskimääräistä enemmän ja sen taas luulisi olevan pois esim. voimareenistä.

Kaukofani

Luottopelaaja
En nyt ihan kaikkia kirjoituksia taakse päin lukenut, mutta itse en kirjoittanut, enkä löytänyt muitakaan kirjoituksia, missä olisi Jokkea jumaloitu, saatika edes mainittu millään tapaa.(sen suurimman Jokke-fanin kirjoituksia en edes lue)

Vaikka mielestäni Pennanen ja Näppilä epäonnistuivatkin viime kaudella, niin missään kohtaa itse en ole vaatinut heille potkuja tai ikävöinyt Jokkea.

Päinvastoin jossain kohtaa olen kirjoittanut, että näillä pitää nyt mennä Pendon sopimuksen loppuun asti.
Juu epä onnistujia oli moni muukin kuin Pennanen ja Näppilä. Samaa mieltä et oikeat miehet puikoissa nyt ja mainitsemani potkut oli ihan vaan joke… Ehkä tarkoitin näitä suurimpi Jokke faneja jotka jumaloi…

Jakpot

Luottopelaaja
Kiva juttu, mutta kun liekeissä pitäisi olla kunnolla noin 9-11kk päästä niin eipä tuo nyt varsinaisesti mitään tarkoita.

Tuskin siittä haittaa on että pystyy kunnolla reenaamaan, jos lopettaminenkin oli käynyt mielessä yms. noiden korona jälkitautien takia.

Jokuhan voisi kaivaa tuon haastattelun tähän, kun et ilmeisesti ole sitä nähnyt.

E. Tuossa tekstimuodossa; Santeri Virtasen, 23, koronatartunnasta alkoi karmea sydänsairauskierre – vuoden kuluttua sydänosastolla pelko paisui sietämättömäksi

Viimeksi muokattu:

jurgen

Tähtipelaaja
Luotan Pendoon kuin kiveen, joka ei sammaloidu. Hieno mies ja vielä kovempi valmentaja. En oikeastaan pysty edes kuvittelemaan kovemman vaateen valkkua Ilveksen ruoriin. Varmaa on se, että jos homma ei jostain syystä toimi, niin Pendo sen kyllä sanoo aika suorasti. Erittäin hienoa, että ollaan oikeasti matkalla kohti dynastiaa ja äärettömän kovaa suorittamisen tasoa.

Tillun pitää vielä hommata keskustaan "Ruohomaa/Kunyk" ja laitaan "Baptiste" sekä pakistoon "yksi kiekkovarma peruspakki". Noilla eväillä sitten mennään mielestäni kirkkainpaan saakka!

Rauno Repomies

Tähtipelaaja
Tuskin siittä haittaa on että pystyy kunnolla reenaamaan, jos lopettaminenkin oli käynyt mielessä yms. noiden korona jälkitautien takia.

Jokuhan voisi kaivaa tuon haastattelun tähän, kun et ilmeisesti ole sitä nähnyt.

E. Tuossa tekstimuodossa; Santeri Virtasen, 23, koronatartunnasta alkoi karmea sydänsairauskierre – vuoden kuluttua sydänosastolla pelko paisui sietämättömäksi
Olen nähnyt ja niinhän tuossa sanoin että kiva juttu mutta ei se nyt tässä hetkessä silti mitään sen ihmeempää tarkoita.

Toivottavasti on liekissä myös ensi keväänä kun pelataan tosipelejä.

Jakpot

Luottopelaaja
Olen nähnyt ja niinhän tuossa sanoin että kiva juttu mutta ei se nyt tässä hetkessä silti mitään sen ihmeempää tarkoita.

Toivottavasti on liekissä myös ensi keväänä kun pelataan tosipelejä.

Ok. Itse näen tuossa paljonkin eroavaisuuksia, että pystytkö tekemään kuntopohjaa, vai et. Lisäksi Virtanen hoisi hommansa mielestäni hyvin keväällä, varsinkin taustoihin nähden.

Voihan se olla että ensi keväänä ei pelaa peliäkään, mutta hienoa että kaveri on nyt kunnossa.