Totisesti toivon näin. Aivan äärettömän hitaasti joukkue pelasi tänään verrattuna rasitettuun Lukkoon. Todella paljon pitää itse pelinkin parantua että haastetaan edes noita alemman keskikastin joukkueita.Eikö oikeesti kukaan nää kuinka puhki noi pelaajat on? Älkää ny viittikö kitistä pendon vaihdolla! Täällä ainakin 100% luotto Pennaseen. Uskokaa pois hyvä tästä vielä tulee, ihan varmasti. Menkää vaikka purkautuun pahasta olosta sille kuuluvaan ketjuun ja jos jotain negaa pitää hakea niin maalivahteihin ei ole mitään luottoa.
Mä voin vielä jotenkin uskoa ton puhki ja kuntohuippu tulee vielä -jauhannat, mutta en mä kyllä nyt veskareita yhtään lähtis dumaamaan. Ei ollut paras peli Gunnarsonilta, mutta ei tässä kyllä Jonakseen kaaduttu taaskaan.Eikö oikeesti kukaan nää kuinka puhki noi pelaajat on? Älkää ny viittikö kitistä pendon vaihdolla! Täällä ainakin 100% luotto Pennaseen. Uskokaa pois hyvä tästä vielä tulee, ihan varmasti. Menkää vaikka purkautuun pahasta olosta sille kuuluvaan ketjuun ja jos jotain negaa pitää hakea niin maalivahteihin ei ole mitään luottoa.
Parikan naama näytti mansikalta jo ensimmäisessä erässä joko on ihan helvetin puhki eli reenattu kovaa tai pelaa kipeänä veikkaan ensimmäistä.Totisesti toivon näin. Aivan äärettömän hitaasti joukkue pelasi tänään verrattuna rasitettuun Lukkoon. Todella paljon pitää itse pelinkin parantua että haastetaan edes noita alemman keskikastin joukkueita.
Toivottavasti paikat aukeaa edes runkosarjan loppuun mennessä, ei tämä herkkua ole kenellekään. Ei joukkueelle eikä katsojille. Aika paljon on näytettävää myöhemmin keväälle.Parikan naama näytti mansikalta jo ensimmäisessä erässä joko on ihan helvetin puhki eli reenattu kovaa tai pelaa kipeänä veikkaan ensimmäistä.
Jos halutaan jossitella Gunnarsson kaapi Repon lapaan ensimmäisen maalin ja toisessa ohjasi kilvellä Lukkolaista päähän. Myös ennen tokaa maalia otti aika turhaan aloituksen Ilveksen päähän 10 sekunttia ennen loppua. Melko suoraan näihin maaleihin liittyi. Toki oli paskaa säkääki näissä.Mä voin vielä jotenkin uskoa ton puhki ja kuntohuippu tulee vielä -jauhannat, mutta en mä kyllä nyt veskareita yhtään lähtis dumaamaan. Ei ollut paras peli Gunnarsonilta, mutta ei tässä kyllä Jonakseen kaaduttu taaskaan.
Sitä paitsi 40 peliä ja meidän veskarit on 3:ssa pelissä päästänyt enemmän kuin 3. Kyllä veskarit antaa KAIKKI eväät voittaa.
On se kumma kuinka kova porukka Ilveksellä on! "Johdetaan" liigaa ja joukkue kyntää, pelaa "vuosikymmenen" paskinta kiekkoa ja peräsimessä historian huonoin valmentaja. Vetäkää ny happea oikeesti välillä. Pahalta tappioiden pitää tuntua, mutta ei nyt enempää kirvesiskuja valmentajan vaihdon merkeissä. Josko vaikka oikeesti nyt olis tehty jotain millä tähdätään kevääseen kun on kerrankin mahdollista.On se kumma, kun Ilveksen pelaajat on puhki enemmän ja vähemmän koko ajan. Joskus voisi yrittää mennä vaikka sinne vastustajan maalille, eikä valmiiksi häviämään kaksinkamppailua vastustajan maalintaakse. Sellaista neroutta varmaan, ettei tavallinen tallaaja tajua.
No sanotaan näin, että peleihin valmistautuminen on puolitiessään, 5m syötöt menee 10m ohi, tai kiekko liikkuu lavasta 2m päähän, kun sinnepäin yritetään sutia.
My god.Eikö oikeesti kukaan nää kuinka puhki noi pelaajat on? Älkää ny viittikö kitistä pendon vaihdolla! Täällä ainakin 100% luotto Pennaseen. Uskokaa pois hyvä tästä vielä tulee, ihan varmasti. Menkää vaikka purkautuun pahasta olosta sille kuuluvaan ketjuun ja jos jotain negaa pitää hakea niin maalivahteihin ei ole mitään luottoa.
Osuko tokassa lainkaan vai menikö suoraan Jandricin päästä? Hidastuksessa mun mielestä Gunnarson on tulossa oikeen siihen, mutta kiekko vaihtaa suuntaa naamasta. En ole varma. Ja eka nyt oli vähän sellanen 50-50 maali. Paljon oli läheltäpiti-tilanteita kyllä. Ei tänään ollut Gunnarin peli, niin kuin sanoinkin, mutta silti toi toteamus, että veskareihin ei oo luottoa, sitä en osta, koska Gunnar on pelannut tosi hyvin useemman pelin.Jos halutaan jossitella Gunnarsson kaapi Repon lapaan ensimmäisen maalin ja toisessa ohjasi kilvellä Lukkolaista päähän. Myös ennen tokaa maalia otti aika turhaan aloituksen Ilveksen päähän 10 sekunttia ennen loppua. Melko suoraan näihin maaleihin liittyi. Toki oli paskaa säkääki näissä.
Tulkaa nyt kehumaan pendoa.
Vetää 2000- luvun tylsintä ipakiekkoa ja pelillinen suunta jyrkästi alaspäin.
Järkevintä olisi nyt tehdä ehdottomasti radikaali liike valmennukseen.
Pelitavallinen ongelma ja iso!!!Eikö oikeesti kukaan nää kuinka puhki noi pelaajat on?
Mä en yleensä vikise täällä negatiivisesti häviön jälkeen. Mutta samat asiat sanoisin nyt vaikka oltais voitettu. Onhan toi peli rikki. Sitä emme tosin tiedä, onko tämä jotain "strategiaa" josta me emme tiedä mitään.On se kumma kuinka kova porukka Ilveksellä on! "Johdetaan" liigaa ja joukkue kyntää, pelaa "vuosikymmenen" paskinta kiekkoa ja peräsimessä historian huonoin valmentaja. Vetäkää ny happea oikeesti välillä. Pahalta tappioiden pitää tuntua, mutta ei nyt enempää kirvesiskuja valmentajan vaihdon merkeissä. Josko vaikka oikeesti nyt olis tehty jotain millä tähdätään kevääseen kun on kerrankin mahdollista.
Veikkaan ethä alkaa moni olemaan eri mieltä.Oon täsmälleen samaa mieltä kanssasi, Ilves on yhtä surkea kuin Myrrän aikana, no pian on päästy molemmista eroon.