En allekirjoita tuota tekstiä, missäkö olen näin kirjoittanut , varmaan löydät kun väitätkin?
pystytkö itse sanomaan näin pennasesta tai kenestäkään?
Itse toivon että on myrrää parempi mutta ei sekään ole itsestään selvyys.
Tuossa kirjoitat 3 viikkoa sitten, että jos Tapparan valmentaja on Pennanen niin se kyykyttää Tillua, eli Ilvestä, valmennuspuolella
Jos pennanen on tapparan mies niin kuten pelaajahankinnoissa, niin silloin lisäksi vamennuspuolellakin naapuri kyykyttää tillua.
Ei tuossa ole mitään ehtoja, että "paitsi jos Ilveksen valmentajaksi tulee se tai tämä" vaan ihan suoraan, että Pennasella Tapparan valmennus on parempi (jopa reilusti parempi kun kerran kyykytyksestä on kyse) kuin Ilveksellä, siis riippumatta siitä kenet Ilves saa koutsiksi. Miten tämän voi muuten tulkita kuin niin, että Pennanen on mielestäsi parempi valmentaja kuin kukaan ennen ensimmäistäkään matsia Tapparan peräsimessä?
Mitä omaan arviooni tulee, niin mielestäni Pennanen on paperilla reilu parannus Myrrään nähden. (laitoin jo ykkössentteri Jarno Peltonen <-> Esa Keskinen -vertauksen johonkin, sama ero mielestäni paperilla) Siitä olen samaa mieltä, että Ilveksen otteet kentällä näyttävät sitten totuuden.
Mutta tiedän kyllä, että jos Ilves sijoittuu esimerkiksi runkosarjassa kakkoseksi ja ottaa hopeaa niin sinä olet ensimmäisenä täällä kiistelemässä, että tämähän todistaa, että Myrrän pitäminen olisi ollut oikea ratkaisu, koska Ilves oli ykkösenä sarjassa kun Myrrä sai potkut. En aio vaivautua kommentoimaan tuolloin mitään. Jarno Peltonenkin, yksi suosikkipelaajistani aikoinaan, olisi voinut joskus 9 kierroksen jälkeen olla pistepörssin kärjessä parin pisteen erolla vaikkapa 10. olevaan ja silti olisi ollut oikea ratkaisu koska vaan vaihtaa hänet Esa Keskiseen, vaikka Essi sijoittuisikin lopulta pistepörssissä kakkoseksi tai kolmanneksi.