Tiedät kyllä itsekin mitä tarkoitan. Kirjoitin ”kruununa tappouhkaukset”, en että yhteisössä pelkästään tulee tappohkauksia. Tarkoitan tätä muuta paskaa mitä tääläkin kirjoitetaan ja sitten larpataan kuinka ollaan kaikki niin parhaita ja paras yhteisö.
Ihan käsittämätön määrä paskaa organisaation suuntaan on koko kauden aikana mennyt, pelaajista seurajohtoon asti, vaikka aika pitkälti ollaan vaan voitettu pelejä.
Ei tarvitse kuin lukea tappiopelin jälkeen sitä ig -kommenttikenttää jne. Täälläkin osa toivoo oikeasti pahoja asioita muille ihmisille, tämä on vittu jääkiekkoa, maailman turhin tärkein asia.
Omasta mielestäni joku on muuttunut, sen huomaa hallilla, tunnelma on erilainen mitä se oli, kireämpi. Varmaan nälkä kasvaa syödessä myöskin.
Samasta myös Lehterä puhui kuinka on DM täynnä paskaa tappioiden jälkeen. En väitäkkään että ongelma olisi vaan Ilveksen. Somen varjopuolia.
Kaikilla peiliin katsomisen paikka, itseni mukaanlukien.
Juu tiesin kyllä mitä tarkoitat. Huumoria huumoria.
Itse olen ollut sen kannalla, että "jos ei ole mitään positiivista sanottavaa, älä sano mitään"
Annetaan tääläkin se kritiikki sitten niiden pahimpien tunnekuohujen jälkeen asiallisesti.
Omasta mielestäni ainakaan somessa se paska ei ole mitenkään lisääntynyt verrattuna vaikka kolmen vuoden takaiseen, mutta tämän kauden loputtua lähti kyllä niin pahasti laukalle niin monella sen "kritiikin" kanssa ettei mitään järkeä.
Itse olen nyt siinä pisteessä edelleen, että mennyt kausi on käsitelty, eikä se aiheuta enää minkäänlaista pahaa oloa minussa.
Toivon esimerkiksi Pennaselle ja Palveelle pelkkää hyvää tulevaisuuteen.
Toki niinkun aikasemmin sanoin. Otin henkisen avioeron nyt Ilves Hockeysta, että jääkiekko Ilveksellä on nyt liehiteltävää, että saavat minut takaisin remmiin mukaan. Some tekeminen on yksi asia mihin toivon radikaalia muutosta viime kaudesta. Takaisin hassuttelu linjalle kiitos.
Toki olen Ilveksen suhteen niin kevytkenkäinen, että tuskin jaksan kauaa esittää vaikeasti tavoiteltavaa